تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 15:40
کد خبر : 147878

رونق ۲ درصدی معاملات سهام در بورس+ اینفو

رونق ۲ درصدی معاملات سهام در بورس+ اینفو

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال ۴ هزار میلیارد تومان صعود کرد. اقتصاددان: بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۲ درصد افزایش یافت. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۳ هزار و

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال ۴ هزار میلیارد تومان صعود کرد.

اقتصاددان: بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۲ درصد افزایش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۳ هزار و ۵۶۷ میلیارد تومان کاهش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به ۴ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد ۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان شد و روز سه‌شنبه به ۳ هزار و ۸۰۶ میلیارد تومان کاهش یافت.

روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد ۶ درصد رشد کرد و به ۴ هزار و ۲۸ میلیارد تومان رسید.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۴ هزار و ۱۳ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۳ هزار و ۹۲۷ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۲ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد سامان بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه ثفارس، حفارس، فولاد، فملی و کفرا بیشترین ارزش معاملات و شستا، حفارس، کرمان، خساپا و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز دوشنبه نیز خساپا در صدر جدول ارزش معاملات و شستا در صدر جدول حجم معاملات بود.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای چکاپا، وساخت، ثرود، ثفارس و شستا بیشترین ارزش و نمادهای شستا، چکاپا، وساخت، خساپا و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای کترام، کرومیت، وبملت، ثرود و های وب بیشترین ارزش معاملات و نمادهای شستا، های وب، وساخت، خساپا و خمهر بیشترین حجم معاملات را داشتند.

رونق 2 درصدی معاملات سهام در بورس+ اینفو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....