تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 11:45
کد خبر : 28836

روز پرستار فرصتی برای‌ قدردانی از مدافعان سلامت

روز پرستار فرصتی برای‌ قدردانی از مدافعان سلامت

نامگذاری شایسته سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی قهرمان کربلا حضرت زینب کبری(س)بعنوان روز پرستارفرصت مغتنمی برای قدردانی از سربازان قهرمان وشجاع عرصه سلامت کشور است. قریب به یکسال است که هر روز بیش از پیش شاهد اثبات ایثارگری و فداکاری بی نظیر این قهرمانان پر تلاش در جبهه دفاع از سلامت هموطنانمان هستیم. جان

نامگذاری شایسته سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی قهرمان کربلا حضرت زینب کبری(س)بعنوان روز پرستارفرصت مغتنمی برای قدردانی از سربازان قهرمان وشجاع عرصه سلامت کشور است.

قریب به یکسال است که هر روز بیش از پیش شاهد اثبات ایثارگری و فداکاری بی نظیر این قهرمانان پر تلاش در جبهه دفاع از سلامت هموطنانمان هستیم.
جان برکفانی که با مهارت،شجاعت،احساس مسئولیت و فداکاری با به جان خریدن خطرات جدی ابتلاء به بیماری کووید۱۹،به گونه ای به یاری بیماران شتافتند که قلم تاریخ تا ابد از ثبت و ضبط شکوه ایثار و‌فداکاری آنان درمانده خواهد ماند.
همگان خواهند دانست که در اوج بی مهری و کم لطفی دیرینه نظام سلامت کشور به جامعه زحمتکش پرستاری ،این سربازان شجاع در مسیر الهی انجام وظیفه حرفه ای با اتکاء به بنیانهای ارزشمند اعتقادی خود چه زیبا و سرمست ،عارفانه در محفل عاشقان رقصیدند و به آسمانها پر کشیدند….
گرامی باد نام و یاد شهدای جامعه پرستاری که با اقتدار ،پرچم زینب گونه بودن در شغل غرور آفرین پرستاری را بار دیگر در وسعتی به پهنای جای جای ایران عزیزمان برافراشته کردند.
 روز پرستار بر همه همکاران و دوستان عزیز مبارک

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....