تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1400 - 21:47
کد خبر : 43456

روحانی نظامیان را از ورود به سیاست بر حذر داشت

روحانی نظامیان را از ورود به سیاست بر حذر داشت

رئیس جمهور در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه ارتش بزرگتر از آن است که آن را به سیاست فرو بکاهیم و مهمتر از آنست که حتی آن را به یک مشرب و سیاست فرو بکاهیم، اظهار داشت: سربازان، سرداران و امیران، پاکباخته ترین فرزندان یک ملت‌اند

رئیس جمهور در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه ارتش بزرگتر از آن است که آن را به سیاست فرو بکاهیم و مهمتر از آنست که حتی آن را به یک مشرب و سیاست فرو بکاهیم، اظهار داشت: سربازان، سرداران و امیران، پاکباخته ترین فرزندان یک ملت‌اند که از ملت بدون آنکه از عقیده دینی و مذهبی و تمایل سیاسی، موقعیت و منزلت و شأن آنها خبر داشته باشند، دفاع می‌کنند.

دربخشی از پیام حسن روحانی امده است

اقتصاددان: مأموریت شما صرفا مأموریتی نظامی نیست، اما مأموریتی سیاسی هم نیست، ماموریت شما فقط شهادت در راه میهن نیست، اما مأموریت شما ورود به رقابت‌های سیاسی هم نیست. مأموریت شما مأموریتی ملی است. شما درست در جایی ایستاده‌اید که ملت ایران به شما نیاز دارد. امروز دشمنان ایران از وسعت و قدرت و وحدت و امنیت ایران در هراسند. ایران همواره برای آنان بزرگتر از آن بوده است که فکر می‌کردند.

تا ارتش ایران همین گونه بماند، ارتش ملی و دینی و انقلابی ایران؛ ارتش همه ملت ایران است. ارتش بزرگتر از آن است که آن را به سیاست فرو بکاهیم.ارتش مهمتر از آن است که حتی آن را به یک مشرب و سیاست فروبکاهیم. سربازان و سرداران و امیران ، پاکباخته ترین فرزندان یک ملت اند که از ملت بدون آنکه از عقیده دینی و مذهبی و تمایل سیاسی، موقعیت و منزلت و شأن آنها خبر داشته باشند دفاع می‌کنند. کافی است ایرانی باشید تا ارتش از شما دفاع کند و این رمز دوام و بقای ارتش است.

ارتش و سپاه در این ۸ سال دولت تدبیر و امید به ویژه در ۴ سال جنگ تحمیلی اقتصادی همانند ۸ سال دفاع مقدس برای منافع ملی ایستادند. چنان چهره برافروختند و از خود صلابت نشان دادند که دشمن هرگز نتوانست خیال جنگ در سر داشته باشد.دولت هم در این سال های سخت جنگ اقتصادی، ارتش و نیروهای مسلح کشور را به مدرن‌ترین سلاح؛ مجهز کرد، که در هیچ زمانی روحیه نظامیان و ساز و برگ آنان از امروز بهتر نبود.اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره غرورآفرین همه شهدا و سربازان سرافراز وطن، این روز فراموش ناشدنی و با شکوه را به همه ارتشیان دلاور تبریک می‌گویم و در این ماه مبارک و پرفیض برای همگی توفیقات روزافزون را مسألت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....