تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 10:26
کد خبر : 128836

رشد ۸ هزار واحدی شاخص در ۲۰ دقیقه ابتدایی امروز!

رشد ۸ هزار واحدی شاخص در ۲۰ دقیقه ابتدایی امروز!

بورس تهران امروز معاملات خود را بهتر آغاز کرد که میتوان دلیل آن را رنج مثبت نرخ ارز و به تبع آن کاهش هیجانات سرمایه‌گذاران عنوان کرد. همچنین نزدیکی به سقف تاریخی ۹۹ و اتمام عرضه اولیه‌ها نیز در این روند بی‌تاثیر نیستند. اقتصاددان: شاخص کل بورس اوراق بهادار در ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات ۸

بورس تهران امروز معاملات خود را بهتر آغاز کرد که میتوان دلیل آن را رنج مثبت نرخ ارز و به تبع آن کاهش هیجانات سرمایه‌گذاران عنوان کرد. همچنین نزدیکی به سقف تاریخی ۹۹ و اتمام عرضه اولیه‌ها نیز در این روند بی‌تاثیر نیستند.

اقتصاددان: شاخص کل بورس اوراق بهادار در ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات ۸ هزار واحد افزایش یافته‌است و به سطح ۲ میلیون و ۱۶۳ هزار واحدی رسیده است.

نمادهای وبملت و فولاد بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای خمحور و فلوله بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص داشتند.

شاخص هم وزن نیز تا این لحظه عملکردی مشابه شاخص کل داشته است و با رشد ۰.۵ درصدی به سطح ۷۳۴ هزار واحدی رسیده است که به نظر میرسد که این روند تداوم داشته باشد و رشد بیشتری را شاهد باشیم.

ارزش معاملات خرد بازار سهام به ۱۰۵۵ میلیارد تومان رسیده است که سهم بازار بورس و فرابورس به ترتیب ۶۸۰ و ۴۱۸ میلیارد تومان بوده است.

در بین صنایع نیز گروه بانک و سرمایه گذاری بیشترین ورود پول حقیقی را به خود اختصاص دادند. درحالی که بیشترین خروج پول حقیقی کماکان از صندوق‌ها بوده‌است. همچنین حقیقی‌ها تا این لحظه ۱۰۸ میلیارد تومان پول وارد بازار سهام کرده‌اند.

سرانه خرید و فروش حقیقی ها به ترتیب اعداد ۳۲.۳ و ۲۷.۴ میلیون تومان را نشان میدهد که میتواند وضعیت نسبتا مناسب بازار امروز را منعکس کند.

تعداد صف‌های فروش بازار سهام هم اکنون به ۳۲ رسیده است و از آنطرف سهم‌ها با صف خرید عدد ۵۹ را نشان میدهد.

رشد ۸ هزار واحدی شاخص در ۲۰ دقیقه ابتدایی امروز!

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....