تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 22:01
کد خبر : 148821

رشد ۶ میلیون‌تومانی قیمت پژو ۲۰۶ دنده‌ای + جدول

رشد ۶ میلیون‌تومانی قیمت پژو ۲۰۶ دنده‌ای + جدول

بازار خودروهای داخلی اولین روز هفته جاری را با رشد قیمت به پایان رساندند. اقتصاددان: رصد بازار نشان می‌دهد پرطرفدارهای ایران خودرو امروز افزایش قیمتی تا ۱۰ میلیون تومان داشتند. رشدی که شاید بتوان یکی از دلایل رشد قیمت را به برداشت نادرست بازار از خبر توقف تولید برخی از خودروهای داخلی نسبت داد، خبری

بازار خودروهای داخلی اولین روز هفته جاری را با رشد قیمت به پایان رساندند.

اقتصاددان: رصد بازار نشان می‌دهد پرطرفدارهای ایران خودرو امروز افزایش قیمتی تا ۱۰ میلیون تومان داشتند. رشدی که شاید بتوان یکی از دلایل رشد قیمت را به برداشت نادرست بازار از خبر توقف تولید برخی از خودروهای داخلی نسبت داد، خبری که نگاهی به آن نشان می‌دهد اکثر خودروهای موجود در فهرست آن پیش از این از خط تولید خارج شده بودند،‌ با این حال انتشار آن بازخورد نادرست بازار و در نهایت رشد قیمت پرطرفدارهای داخلی را به همراه داشت.

از سوی دیگر رشد قیمت درحالی در بازار امروز رقم خورد که دلار نسبت به چهارشنبه هفته گذشته تغییر قیمت نداشت،‌ اما بازار خودرو نشان داد که با وجود ثبات نرخ دلار امروز حال و هوای افزایش داشته است.

براساس ارزیابی بازار در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امرزو «هایماS8» با افزایش ۱۰ میلیونی بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز نسبت به چهارشنبه گذشته روند افزایشی به خود گرفت و با این شرایط امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» رشد ۶ میلیونی داشت و قیمت آن به ۴۸۶ میلیون تومان رسید. «هایما S8 پلاس» هم در بازار رشد ۱۰ میلیونی را تجربه کرد و یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» با رشد یک میلیون در بازار ۷۶۱ میلیون تومان قیمت خورد. «دنا پلاس ۶ دنده توربو» هم رشد ۲ میلیون تومانی داشت و ۷۴۰ میلیونی شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد یک میلیونی امروز ۸۰۳ میلیون تومان قیمت‌ خورد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار رشدی سه میلیونی داشت و ۶۱۰ میلیون تومان قیمت خورد.

رشد 6 میلیون‌تومانی قیمت پژو 206 دنده‌ای + جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....