تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1402 - 21:21
کد خبر : 141387

رشد میانگین معاملات سهام

رشد میانگین معاملات سهام

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر ۱۰ درصد افزایش یافت. اقتصاددان: بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۱۰ درصد افزایش یافت. با این حال در آخرین روز کاری هفته، ارزش معاملات خرد به کمترین رقم در ۷ روز معاملاتی اخیر

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر ۱۰ درصد افزایش یافت.

اقتصاددان: بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۱۰ درصد افزایش یافت. با این حال در آخرین روز کاری هفته، ارزش معاملات خرد به کمترین رقم در ۷ روز معاملاتی اخیر سقوط کرد.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت اما روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به ۴ هزار و ۶۲۴ میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد ۴ هزار و ۲۴۴ میلیارد تومان شد و روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد ۱۷ درصد افت کرد و به ۳ هزار و ۵۲۵ میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در ۷ روز کاری اخیر است.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۴ هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۱۸ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۱۰ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در ابتدای هفته، نماد حفارسبیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات را داشت. روز دوشنبه نیز ثشاهد در صدر جدول ارزش معاملات بود و نمادهای زملارد، خگستر و دی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات بودند. بیشترین حجم معاملات نیز به دی، حفارس، شستا، خگستر و خودرو تعلق داشت.

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای میدکو، ثامان، حفارس، فملی و ثشاهد بیشترین ارزش معاملات و نمادهای میدکو، حفارس، دی، شستا و فملی بیشترین حجم معاملات را داشتند.

رشد میانگین معاملات سهام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....