تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 17:06
کد خبر : 121673

ردپای بورس در بازار دلار

ردپای بورس در بازار دلار

برخی از فعالان می گفتند به نظر می رسد که تقویت شاخص کل بورس انتظارات نزولی را در بازار ارز تقویت کند. شاخص کل در هفته گذشته توانست خود را بالای مرز ۲ میلیون واحدی نگه دارد و این موضوع از نگاه برخی فعالان، بخشی از تقاضا را از بازار ارز خارج کرد. اقتصاددان: قیمت

برخی از فعالان می گفتند به نظر می رسد که تقویت شاخص کل بورس انتظارات نزولی را در بازار ارز تقویت کند. شاخص کل در هفته گذشته توانست خود را بالای مرز ۲ میلیون واحدی نگه دارد و این موضوع از نگاه برخی فعالان، بخشی از تقاضا را از بازار ارز خارج کرد.

اقتصاددان: قیمت دلار در اولین روز هفته جاری نوسان محدودی را ثبت کرد.عده ای از تحلیلگران ارزی می گفتند بعد از نوسانات کاهشی اواخر هفته گذشته این نوسان محدود طبیعی است.

در این میان برخی از فعالان اقتصادی به رنج شدن نرخ درهم در بازار امروز اشاره می کردند. از نگاه این دسته از بازیگران ارزی رنج شدن قیمت درهم موجب شد دلار افت و خیر خاصی را ثبت نکند.

ردپای بورس در بازار دلار

از سوی دیگر، برخی از فعالان می گفتند به نظر می رسد که تقویت شاخص کل بورس انتظارات نزولی را در بازار ارز تقویت کرد. شاخص کل در هفته گذشته توانست خود را بالای مرز ۲ میلیون واحدی نگه دارد و این موضوع از نگاه برخی فعالان، بخشی از تقاضا را از بازار ارز خارج کرد.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۶۴۹۲۳ واحدی به سقف جدیدی رسید. شاخص کل هم در ناحیه ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار واحد قرار دارد.

نزول قیمت دلار، قیمت یورو و درهم در مرکز مبادله

امروز نرخ دلار در بازار رسمی هم نوسان کاهشی داشت. آن طور که مرکز مبادله اعلام کرده نرخ دلار امروز با ۱۳۰ تومان کاهش بر روی ۴۰ هزار و ۶۳۹ تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت یورو اسکناس در مرکز مبادله نزدیک به ۱۶۰ تومان نزول را تجربه کرد و در محدوده ۴۴ هزار و ۳۴۷ تومان به فروش رسید. نرخ درهم اسکناس امروز اندکی افت کرد و در حول و حوش ۱۱ هزار و ۶۶ تومان به فروش رسید.

رشد قیمت طلا ۱۸ عیار

در بازار امروز قیمت طلا ۱۸ عیار رشد کرد. فلز گران بهای داخلی امروز در سایت اتحادیه طلا و ارز ایران تا سطح ۲ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۴۰۰ تومان بالا رفت. این قیمت در مقایسه با روز قبل ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان بالا رفته است.

قیمت سکه امامی پایین آمد

البته امروز قیمت سکه امامی برخلاف قیمت طلا بر مدار کاهش قرار گرفت. طبق سایت اتحادیه طلا و ارز، قیمت سکه امامی امروز تا سطح ۳۱ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان پایین آمد.این قیمت در مقایسه با دو روز قبل کاهش ۲۰۵ هزار تومانی را نشان می دهد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....