تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 11:48
کد خبر : 66006

ده سهم با بیشترین صف خرید بورس امروز

ده سهم با بیشترین صف خرید بورس امروز

معاملات این هفته بورس تهران با استقبال گرم خریداران همراه شده است و با گذشت زمان از آغاز معاملات برتعداد صف‌های خرید افزوده شده است. تقاضای حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومانی در صف خرید سهام در حالی مشاهده می‌شود که بیش از نیمی از این عدد تنها به ده سهم اختصاص دارد. سهام ایران خودرو با

معاملات این هفته بورس تهران با استقبال گرم خریداران همراه شده است و با گذشت زمان از آغاز معاملات برتعداد صف‌های خرید افزوده شده است. تقاضای حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومانی در صف خرید سهام در حالی مشاهده می‌شود که بیش از نیمی از این عدد تنها به ده سهم اختصاص دارد.

سهام ایران خودرو با صف خرید بیش از ۱۴۰ میلیارد تومانی در قیمت ۱۸۹۲ ریال تا ساعت ده بیشترین ارزش صف خرید را داشته است. ارزش معاملات این سهم ۴ میلیارد تومان است. انرژی۳ سهم دیگری است که ارزش صف خرید آن به حدود ۱۱۸ میلیارد تومان در قیمت ۹۶۳۶۰ ریال می‌رسد در حالی‌که ارزش معاملات این سهم نیز کمتر از ۴ میلیارد تومان بود. در خصوص انرژی امید به عرضه کامل انرژی (برق، گاز و نفت)‌ خریداران را به این سهم جلب کرده است گرچه نشانه‌های هیجان مشهود است.

خساپا به عنوان دومین خودروساز کشور نیز با صف خرید نزدیک به ۶۰ میلیارد تومانی در قیمت ۱۷۱ تومان همراه شده است. خبهمن که اخبار از احتمال عرضه عمده خودروهای تولیدی این شرکت در بورس کالا خبر می‌داد نیز صف خرید بیش از ۴۰ میلیارد تومانی را دارا است. خگستر به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو نیز در قیمت ۲۲۲ تومان صف خرید نزدیک به ۴۰ میلیارد تومانی را دارا است.

در ادامه نیز سهام بانکی مانند وتجارت و وبصادر با خرید ۳۹ و ۳۷ میلیارد تومانی مشاهده می‌شوند. از گروه پتروشیمی نیز نوری با صف خرید بیش از ۳۰ میلیارد تومانی مشاهده می‌شود و در ادامه سهام خبرساز بانک سامان با ارزش صف خرید بیش از ۳۰ میلیارد تومان مشاهده می‌شود. در این لیست سهام شرکت دارویی برکت نیز به ارزش صف خرید نزدیک به ۳۰ میلیارد تومانی مشاهده می‌شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....