تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1400 - 23:24
کد خبر : 42695

در پاسخ به پشت کنندگان به تفکر احمدی نژادی

در پاسخ به پشت کنندگان به تفکر احمدی نژادی

احسان اله باقری البته که هر کسی ادعای نبوت و ماورائیت کند، چه دکتر احمدی نژاد و چه هر کس دیگری باشد ممکن است با شبهه هائی جدی مواجه و متهم باشد یا تخطئه شود. این ادبیات ماورایی در جامعه سیاسی مذهبی ما هر روز مصادیقی روزافزون را شامل و برای کشور هزینه سازی می

احسان اله باقری

البته که هر کسی ادعای نبوت و ماورائیت کند، چه دکتر احمدی نژاد و چه هر کس دیگری باشد ممکن است با شبهه هائی جدی مواجه و متهم باشد یا تخطئه شود.

این ادبیات ماورایی در جامعه سیاسی مذهبی ما هر روز مصادیقی روزافزون را شامل و برای کشور هزینه سازی می کند.

ادبیات من و من کردن این منتقد متواری که جاهائی هم دور از انصاف نبوده؛ قابل توجه و معنی دار است. و یا ادبیات منتشر کننده متن را که خصمانه با ایشان، مرتب خود را به کاندیدا شدن در پست های متعدد دعوت و یا منشا دین آوری… می داند، از همین مصادیق است.

افرادی که به هاله نور انتقاد داشتند از اول فقط خودشان را محرم این دعاوی و یا رویت حضور سواران سفید جبهه های جنگ ۸ ساله می دانستند و همین الآن هم خود را صاحب لشگریانی از جن و انس و نیروی غیب می دانند و با ادراکات قلبی، انواری را بر چهره خود و .. رویت و به صراحت اشاره و اعلام می کنند که رویت چهره امام عزیز در حلق ماه از قدیمی ترین آنهاست که احتمالا قریب به معجزه و مجاز هم هست.

امروزه مجاورت ها و محاوره نزدیک سیاسی احمدی نژاد با افرادی جدید و با ظرفیت، به دور از ساختار سیاسی کشورداری و دعوت شده به قدرت توسط ایشان از اقصی نقاط دور کشور که بدلیل روحیه حذف خاندانسالاری ایشان اتفاق افتاد، از اصلی ترین شبهات فضاسازی علیه ایشان شده است.

ولی واقعیت چیز دیگری است و هر کس منصب کوچکی نزد ایشان داشته محبوب و مرکز تجمع آرا در هر انتخاباتی شده است و مردم هم انتخاب آن ها را تایید و حمایت از احمدی نژاد تلقی کرده اند.

بنابراین نمایندگان منتصب به ایشان در همه کشور مورد پذیرش مردم و در مواردی هم مصادیق خنجرکشی از پشت بر پیکر ایشان شده اند؟
چرا؟؟
بنده از ارتباط کائناتی ایشان نمی دانم، نشنیده ام و حرفی نمی زنم ولی دلیل هجمه ها علیه محبوبیتش را می دانم چیست؟؟
ساده زیستی، عدالت پروری، مهرورزی، پاکدستی، منطق در بیان حقایق، کم خوابی و کم خوراکی، پاسخگوئی به مردم و نیازهای کشور، فسادستیزی، برنامه ریزی و مدیریت بر اجزا وظائف دولتی و حکومتی، قلدرشکنی، حق گوئی، اعتقاد قلبی به ظهور و منجی، خستگی ناپذیری، توجه و حضور در میان مردم و خصوصا احترام به اقشار ضعیف و پائینی جامعه، تلاشگری، امید به آینده و اصلاح امور کشور، جهادگری.. و ده ها خصلت و خوی علوی و نبوی دیگر با تآسی از سیره پیامبر مکرم ص و امام علی ع…

حالا این دوستان عزیز، خودشان را با این صفات ارزشمند اسلامی قیاس کنند و به فرموده حضرت امام، اگر روحیات مردمی ندارند خودشان را از قدرت کنار بکشند که ولایت مدار باشند.

بطور خلاصه می گویم احمدی نژاد یک تفکر و الگوی عملکردی سختی کشیده و ریاضت دیده است که مدیریت بر منابع و عوامل انسانی جهادگرانه فسادستیز داشته و هیچ قلدری را یارای مقابله با مبارزه منفی و عاجزانه ایشان نیست چون منیت و تکبر وی فقط علیه افرادی است که این ویژگی های قلدرمآبانه را دارند که الگویی علوی برای کفرستیزی نبوی و علوی است. الگوئی که باید حتی در بین مصلحین اجتماعی مثل گاندی، ماندلا.. جستجو شود، افرادی که همیشه بوده اند، هستند و تا همیشه تاریخ بشری خواهند بود.

مردم احمدی نژاد را می خواهند و تمام خاندانسالاران و اهالی قدرت هم امیدی به ماندن در شرائط موجود زندگی لاکچری در لابلای پر قوی همیشگی با حضور ایشان را ندارند و می دانند که مناصب و فساد و مال اندوزی را باید با خانه نشینی و مجازات در دولت آینده، توسط حضرت آیت ا… رئیسی و ایشان انتظار بکشند که حقشان است.

دو استکان چای داغ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....