تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 15:20
کد خبر : 124871

درچه صورت اقدام به خرید رمز ارز ایرانی کنیم؟

درچه صورت اقدام به خرید رمز ارز ایرانی کنیم؟

  اقتصاددان  : اگر یک هلدینگ یا سرمایه گذار ایرانی بخواهد رمز ارزی را به بازار کریپتوکارنسی ارائه کند؛ چگونه می توان به اصالت عملکرد آن موسسه پی برد؟ آنچه که می توان به آن اشاره کرد یک سرمایه گذاری همواره همراه با ریسک است و هیچ وقت کسی نمیتواند دیگران راتشویق کند که چشم

 

اقتصاددان  : اگر یک هلدینگ یا سرمایه گذار ایرانی بخواهد رمز ارزی را به بازار کریپتوکارنسی ارائه کند؛ چگونه می توان به اصالت عملکرد آن موسسه پی برد؟ آنچه که می توان به آن اشاره کرد یک سرمایه گذاری همواره همراه با ریسک است و هیچ وقت کسی نمیتواند دیگران راتشویق کند که چشم بسته وارد بازار پر ریسک سرمایه‌گذاری شوند. همواره در کنار سرمایه و سود ریسک هم وجود دارد… این یک واقعیت انکار ناپذیر است. همانگونه که در کنار گل تیغ و خار وجود دارد و این ریسک وجود دارد برای بوییدن یک گل در گلستان تیغی در دست شما فرو رود. بنابراین موضوع را از دو زاویه بررسی میکنیم اول اینکه پلتفرم و سرمایه گذاری که می خواهد رمز ارز را به بازار ارائه کند چقدر میدان ریسک را تنگ کرده است؟ به عبارت دیگر چقدر آنچه مربوط به مجموعه رمز ارز است جوانب کار در نظر گرفته شده است؟ و پس از آن به شق دوم که خریداران و کاربران هست اشاره میکنیم. نکته ای که باید از جانب عرضه کننده به آن اشاره کرد؛ این است که چنانچه رمز ارزی در کشور شروع به عرضه اولیه کرد باید ببینیم.
به مقدمات ورود به رمز ارز و سرمایه گذاری توجه شده است ؟ اطلاعاتی که در سایت رمز ارز موجود است آیا چرخه ای منطقی برای جلب سرمایه و ایجاد ارزش افزوده درآن پیش بینی و طراحی شده است به عبارت دیگر آیا چرخهء سرمایه‌گذاری در این بستر واقعی دیده شده است یا در یک مسیر خیالی طراحی شده است ؟ آیا پروژه یا پروژه هایی برای تبدیل ارزش افزوده منابع فوق تعریف شده است؟ آیا پروژه های فوق دارای توجیه اقتصادی وبا فیزیبل استدی هدایت میشوند ؟
آیا وایت پیپر یا سپید نامه ارز دیجیتال در وبگاه سایت موجود است و اگر چنین است استاندارهای آن با بلاکچین کوین یاتوکن ها مطابقت دارد؟…. و اما خریداران و کاربران هم باید توجه داشته باشند که به سوالات زیر پاسخ دهند. آیا با یک کارشناس کسب و کار های نوین در مورد توجیه اقتصادی طرح موجود مشورت کرده اید؟
آیا شما با ماهیت رفتار سرمایه و سرمایه گذاری آشنا هستید؟
آیا میدانید که ریسک منطقی بخش انکار ناپذیری در سرمایه گذاری است ؟و….
اگر پاسخ به ۸۰ درصد سوالات بالا در دوسوی سرمایه (سرمایه گذار ،سرمایه پذیر) مثبت است، میتوانید با اعتماد قابل قبولی اقدام به خرید و سرمایه گذاری برروی رمز ارز فوق نمایید.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....