تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 - 10:24
کد خبر : 164630

قیمت‌ها به کاهش دل بستند/ دینار عراق ثابت ماند

خیز ایران و گرجستان برای یک اتفاق مهم

خیز ایران و گرجستان برای یک اتفاق مهم

امروز در بازار ارز تهران قیمت ها برای دومین روز متوالی شیب نزولی را تجربه کردند و قیمت دینار عراق و درام ارمنستان تنها نرخ های بدون تغییر بازار بودند. همچنین قیمت لیر ترکیه در پایان معاملات به ۲۰۱۵ تومان رسید. اقتصاددان: عصر امروز بازار ارز تهران در حالی شاهد پایان معاملات بود که همچون

امروز در بازار ارز تهران قیمت ها برای دومین روز متوالی شیب نزولی را تجربه کردند و قیمت دینار عراق و درام ارمنستان تنها نرخ های بدون تغییر بازار بودند. همچنین قیمت لیر ترکیه در پایان معاملات به ۲۰۱۵ تومان رسید.

اقتصاددان: عصر امروز بازار ارز تهران در حالی شاهد پایان معاملات بود که همچون روز گذشته جو کاهشی بر مبادلات ارزی حاکم بود و معامله گران به مانند روز گذشته شاهد شیب نزولی قیمت ارزها بودند. نوسانات امروز قیمت‌ها بازار در مقایسه با روز گذشته محدود و به نوعی رنج بود.

قیمت لیر ترکیه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت لیر ترکیه در جریان معاملات بازار ارز تهران بر مدار کاهش حرکت کرد و با تجربه افت ۱۰ تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۰۱۵ تومان نرخ گذاری و معامله شد.

همچنین نرخ برابری لیر ترکیه و دلار آمریکا به ۳۲٫۴۹ رسید که نسبت به روز پیش بدون تغییر بوده است.

آخرین نرخ دینار عراق در بازار

امروز اما در بازار ارز تهران اتفاقی متفاوت رخ داد و قیمت دینار عراق خلاف روند نزولی روزهای گذشته ثبات قیمت را در پیش گرفت و بدون تغییر ۴۹ تومان نرخ گذاری و معامله شد.

این در حالیست که معامله گران در بازار ارز روزهای اخیر شاهد نوسانات صعودی و نزولی واحد پول رسمی کشور عراق بودند.

آخرین قیمت ریال عمان امروز
بازار ارز تهران در پایان معاملات امروز شاهد افت ناچیز قیمت ریال عمان نسبت به روز گذشته است؛ اتفاقی که در نوع خود جالب توجه است. چرا که ریال عمان همواره در روزهای اخیر در صدر بیشترین میزان نوسانات کاهشی یا افزایشی بازار قرار داشت و تجربه افت ارزش ۳۶۰ تومانی در جریان معاملات امروز در نوع خود بی سابقه است.

ریال عمان در بازار امروز ۱۶۹۶۰۰ تومان نرخ گذاری و معامله شده است.

قیمت لاری گرجستان در بازار

امروز قیمت لاری گرجستان هم در جریان معاملات بازار سیر نزولی را سر لوحه کار خود قرار داد و با ریزش ۵۰ تومانی که داشت، ۲۴۵۹۰ تومان خرید و فروش شد.

اما آنچه نام گرجستان را این روزها بر سر زبان انداخت، موضوع دیگری بود. محمود ادیب، سفیر کشورمان در تفلیس با ایراکلی کوباخیدزه، نخست وزیر گرجستان دیدار داشت و در این نشست بر پیشبرد همکاری‌های دوجانبه در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و مراودات مردمی تاکید کرد. ادیب با اشاره به پیوندهای عمیق تاریخی- فرهنگی دو کشور، اظهار داشت: «ظرفیت‌های عظیمی برای همکاری دو کشور در بخش‌های ترانزیت، حمل و نقل و گردشگری و ارتباطات مردمی وجود دارد که می‌بایست در حد و اندازه ارزش‌های مشترک و اراده خیر رهبران دو کشور توسعه یابد. سفارت جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را برای به فعلیت رسیدن این ظرفیت‌ها به کار گرفته و این تلاش‌ها را تداوم خواهد بخشید.»

موضوع مهمی که نخست وزیر گرجستان هم بر آن تاکید داشت و با اشاره به حضور شمار قابل توجهی از ایرانیان در گرجستان، به اراده دولت این کشور برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران اشاره و بر تقویت همکاری‌ها تاکید کرد.

قیمت امروز درهم امارات

امروز قیمت درهم امارات در بازار به مانند سایر ارزهای مرور شده شیب نزولی را در پیش گرفت و با تجربه افت ۳۷ تومانی که داشت، ۱۷۷۹۱ تومان خرید و فروش شد تا در کانال ۱۷ هزار تومان عقبگرد داشته باشد.

آخرین نرخ منات آذربایجان

بازار در حالی امروز به کار خود پایان داده است که قیمت منات آذربایجان هم به مانند روز پیش سیر نزولی را تجربه کرده است و ۸۰ تومان ارزان شده است. هر منات در جریان مبادلات امروز به نرخ ۳۸۲۶۰ تومان ارزش گذاری شده است.

قیمت درام ارمنستان در بازار

امروز همچنین قیمت درام ارمنستان به مانند دینار عراق پاسخ منفی به روند کاهشی حاکم بر بازار ارز تهران داد و در حالی روز را به پایان رساند که نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی را تجربه نکرد. هر درام امروز در معاملات ۱۶۶ تومان قیمت گذاری و خرید و فروش شد.

نرخ امروز بات تایلند

پایان معاملات امروز برای هر بات؛ واحد پول رسمی کشور تایلند هم پیام آور نزول قیمت بود که سه تومان ارزان شد و در میان معامله گران ارزی ۱۷۶۳ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت امروز رینگیت مالزی

در نهایت هر رینگیت مالزی هم افت ارزش ۳۰ تومانی را تجربه کرد و در پایان معاملات امروز بازار ارز تهران ۱۳۶۰۰ تومان مورد فروش قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....