تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 خرداد 1399 - 18:57
کد خبر : 10566

ایران خودرو از تولیدی جدید با موتور کم مصرف رونمایی می کند

ایران خودرو از تولیدی جدید با موتور کم مصرف رونمایی می کند

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دیدار با رییس و اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: در بهمن ماه سال جاری از خودرویی در کلاس A با قابلیت پیمایش با موتور کم مصرف رونمایی خواهیم کرد. به گزارش اقتصاددان ، مقیمی با بیان این مطلب افزود: ایران خودرو از ایده‌های نو

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دیدار با رییس و اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: در بهمن ماه سال جاری از خودرویی در کلاس A با قابلیت پیمایش با موتور کم مصرف رونمایی خواهیم کرد.

به گزارش اقتصاددان ، مقیمی با بیان این مطلب افزود: ایران خودرو از ایده‌های نو و فناورانه توسط استادان و جوانان نخبه دانشگاهی استقبال می‌کند.

وی گفت: پتانسیل‌های لازم در صنعت خودرو وجود دارد و نیاز است دانشگاه برای بهره برداری از این توانمندی مساله منطقی طرح و ارایه کند.

مقیمی به سابقه همکاری ایران خودرو با دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: تعامل خوبی بین صنعت و مراکز علمی شکل گرفته و در این میان دانشگاه علم و صنعت نیز می‌تواند در حوزه‌های فناوری جدید برای طراحی و تولید پلتفرم مشترک همکاری کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید خودروی کم مصرف خاطرنشان کرد: در بهمن ماه سال جاری از خودرویی در کلاس A با قابلیت پیمایش با موتور کم مصرف رونمایی خواهیم کرد.

در ادامه جبار علی ذاکری، رییس دانشگاه علم و صنعت به ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه و تجربه همکاری با صنایع مختلف از جمله دفاعی اشاره کرد و افزود: آماده انتقال دانش فنی خود به صنایع خودروسازی نیز هستیم. وی به عملکرد خودرویی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری مرکز توسعه قوای محرکه در این دانشگاه تاسیس شده است که کمک فنی و فکری مورد نیاز به تولیدکنندگان ارایه می‌دهد.
منبع:car.ir

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....