تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 20:39
کد خبر : 131511

خط و نشان وزیر کشور برای تروریست‌ها

خط و نشان وزیر کشور برای تروریست‌ها

وزیر کشور با بیان اینکه اتفاق دیروز در کلانتری زاهدان یک اتفاق تروریستی بود، گفت: گروههای تروریستی که چنین فعالیت‌های تروریستی دارند، بدانند که دستگاههای اطلاعاتی و انتظامی ما آنها را رها نخواهند کرد. اقتصاددان : احمد وحیدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره حادثه تروریستی روز گذشته در کلانتری ۱۶ زاهدان با تأکید بر

وزیر کشور با بیان اینکه اتفاق دیروز در کلانتری زاهدان یک اتفاق تروریستی بود، گفت: گروههای تروریستی که چنین فعالیت‌های تروریستی دارند، بدانند که دستگاههای اطلاعاتی و انتظامی ما آنها را رها نخواهند کرد.

اقتصاددان : احمد وحیدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره حادثه تروریستی روز گذشته در کلانتری ۱۶ زاهدان با تأکید بر اینکه نیروهای کلانتری با قدرت برخورد کردند، ادامه داد: اتفاق روز گذشته یک اتفاق تروریستی بود و در واقع این افراد به عنوان مردم عادی وارد شده و بعد یک کار تروریستی را شکل دادند.

رییس شورای امنیت کشور تاکید کرد: گروههای تروریستی که چنین فعالیت‌های تروریستی دارند، بدانند که دستگاههای اطلاعاتی و انتظامی ما آنها را رها نخواهند کرد.

وزیر کشور تصریح کرد: ما از دولت همسایه انتظار داریم از مرزها مراقبت و آنها را کنترل کند.

وحیدی تاکید کرد: با افرادی که از فرای مرزها آمده بودند، برخورد می‌شود.

صبح روز گذشته (۱۷ تیر) یک تیم تروریستی چهار نفره که قصد ورود به کلانتری ۱۶ زاهدان را داشت، با مقاومت جانانه کارکنان خدوم انتظامی مواجه و پس از هلاکت تمام تروریست ها اقدام کور تروریستی آنها ناکام ماند. در این حادثه ۲ نفر از مدافعان امنیت به نام های علیرضا کیخا و سرباز وظیفه مبین رشیدی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....