تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 10:35
کد خبر : 135662

خریداران دلار دست به عصا شدند

خریداران دلار دست به عصا شدند

برخی معتقدند اگر قیمت دلار امروز زیر حمایت ۴۸ هزارو ۶۰۰ تومان برود اولین حمایت آن ۴۸ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود. عده‌ای از معامله‌گران تصور می‌کنند پس از سیگنال‌های مثبت به بازار احتمالا خریداران با احتیاط روانه بازار خواهند شد. اقتصاددان: روز گذشته خبر آزاد‌سازی منابع ارزی ایران در کره‌جنوبی در ازای آزادی

برخی معتقدند اگر قیمت دلار امروز زیر حمایت ۴۸ هزارو ۶۰۰ تومان برود اولین حمایت آن ۴۸ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود. عده‌ای از معامله‌گران تصور می‌کنند پس از سیگنال‌های مثبت به بازار احتمالا خریداران با احتیاط روانه بازار خواهند شد.

اقتصاددان: روز گذشته خبر آزاد‌سازی منابع ارزی ایران در کره‌جنوبی در ازای آزادی چند زندانی آمریکایی از ایران باعث شد قیمت دلار در تهران در سرازیری قرار بگیرد و از کانال ۴۹ هزار تومان به سمت نیمه کانال ۴۸ هزار تومان برگردد. در معاملات پشت خطی دیشب هم قیمت دلار در حدود ۴۸هزار و ۷۵۰ تومان به فروش رسید.

روز گذشته اگرچه اکثر بازارها نزولی بود ولی حباب درهم در معاملات روز قبل افزایش قابل توجهی داشت. حباب درهم از ابتدای مرداد چنین مقداری را ثبت نکرده است و افزایش حباب آن متضاد انتظارات بازار در روندهای نزولی است.

برخی معتقدند اگر قیمت دلار امروز زیر حمایت ۴۸ هزارو ۶۰۰ تومان برود، اولین حمایت آن ۴۸ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود. عده‌ای از معامله‌گران تصور می‌کنند پس از سیگنال‌های مثبت به بازار احتمالا خریداران با احتیاط روانه بازار خواهند شد.

از سوی دیگر عده ای از معامله گران می گفتند در صورتی که نرخ دلار در روز جاری به بالای ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان برسد، این احتمال وجود دارد که اسکناس آمریکایی به کانال ۴۹ هزار تومان سرک بکشد. به عقیده این دسته احتمالا دلار نوسان بین ۴۸ و ۴۹ هزار تومان را تجربه خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....