تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 17:38
کد خبر : 111180

خاینین و معدوم شدگان پس از مرگ لنین

خاینین و معدوم شدگان پس از مرگ لنین

به محض اینکه لنین مُرد معلوم شد که شخص دوم انقلاب یعنی تروتسکی خودفروخته و خائن بوده در نتیجه، رهبران دیگرِ انقلاب مانند استالین، کامنف، زینوویف و بوخارین، او را از کشور روسیه رانده سپس در مکزیک او را بوسیله مزدوری بنام رامون مرکادر با یخ شکن کشتند اما ۵سال بعد معلوم شد کامنف، زینوویف

به محض اینکه لنین مُرد معلوم شد که شخص دوم انقلاب یعنی تروتسکی خودفروخته و خائن بوده در نتیجه، رهبران دیگرِ انقلاب مانند استالین، کامنف، زینوویف و بوخارین، او را از کشور روسیه رانده سپس در مکزیک او را بوسیله مزدوری بنام رامون مرکادر با یخ شکن کشتند اما ۵سال بعد معلوم شد کامنف، زینوویف و بخارین نیز دشمن خلق بودند در نتیجه محاکمه و خیلی زود با دستور استالین توسط هنریخ یاگودا(نفر اول وزارت امنیتNKVD) اعدام شدند.

اقتصاددان: اندکی بعد معلوم شد خودِ هنریخ یاگودا هم جاسوسِ امپریالیستها بوده! مَردک نه تنها جاسوس بوده بلکه از خانه باغش هم هزاران عکس و فیلم سکسی، لباس زیر، زنانه و آلت پلاستیکی پیدا کردند! هنگام مرگ تازه میگفت«به نظر میرسد خدا وجود داشته باشد»میگفت من هزاران بار از دستورات خدا سرپیچی کردم تا به استالین خدمت کنم حالا حکم مرگم را صادر کرده است.”وی سرانجام بدستور استالین و بدست معاونش نیکلای یژوف کشته شد.

اما مدتی بعد معلوم میشود که خودِ نیکلای یژوف هم، رفیق صادقی نبوده و دشمن خلق و سرسپرده بیگانگان بوده در نتیجه محاکمه و بوسیله معاون خود یعنی لاورنتی بریا کشته میشود اما چیزی نمیگذرد که بعد از مرگ استالین یک مرتبه بر همگان آشکار میشود که خودِ لاورنتی بریا(رئیس وزارت امنیت)نیز به وطن و انقلاب خیانت کرده و جاسوس انگلستان بوده که بدستور خروشچف دستگیر و در دادگاهی که ریاست آنرا گئورگی ژوکوف برعهده داشت به اعدام محکوم میگردد.

اما اندکی بعد گئورگی ژوکوف نیز عنصر نامطلوب تشخیص داده شد و از مشاغل برکنار و به اورال تبعید میگردد اصلا در همین زمان مشخص میشود که خود استالین نیز دشمن خلق و خائن بوده و نه تنها استالین بلکه اکثریت اعضای پولیت بورو نیز خودفروخته بودند در نتیجه گور استالین را شکافته جسدش را درآورده و از محل مقبره لنین در میدان سرخ مسکو به کنار دیوار کرملین انتقال دادند اما بعدها مشخص شد که خود خروشچف نیز خودسر، ماجراجو و دشمن بوده و بوسیله برژنف برکنار و تا زمان مرگش در ویلایی در حومهٔ مسکو تحت نظر بود و در زمان مرگش در سپتامبر ۱۹۷۱ تحت تدابیر شدید امنیتی دفن شد حتی به خانواده‌اش نیز اجازه شرکت در مراسم داده نشد.

اما وقتی برژنف مُرد و گورباچف آمد تازه فهمیدند که ای بابا! این کفتار پیر یعنی برژنف بیشترین ضربه ها را به روسیه زده و سالها جلوی پیشرفت روسیه را گرفته بوده اما وقتی گورباچفِ جوان بقدرت میرسد معلوم شد که اصلا کل حزب کمونیست روسیه خائن و دشمن بوده و عجیب تر اینکه وقتی اتحاد جماهیر شوروی فرو میریزد معلوم میشود که خود گورباچف نیز خائن و مامورِ امپریالیزم بوده تا باعث فروپاشی اتحادجماهیر شوروی گردد! سرانجام، انقلاب، بعد از خوردن همه فرزندانش، این بار، خودش را و کشور را خورد و روسیه تکه پاره شد دقیقا مثل معده آدم درگذشته، که وقتی هیچ غذایی برای هضم نمی یابد شروع به خوردن خود میکند!

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....