تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 20:10
کد خبر : 158606

حمله سایبری به سامانه داروخانه‌های آمریکا

حمله سایبری به سامانه داروخانه‌های آمریکا

  اقتصاددان : در پی حمله سایبری به یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری آمریکا، سفارش در داروخانه‌های آمریکا با اختلال مواجه شده است. فاکس نیوز گزارش داد که داروخانه‌ها در سراسر ایالات متحده به دلیل حمله سایبری به یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری مراقبت‌های بهداشتی کشور با تاخیر در تکمیل نسخه‌ها مواجه هستند. شرکت Change Healthcare

  اقتصاددان : در پی حمله سایبری به یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری آمریکا، سفارش در داروخانه‌های آمریکا با اختلال مواجه شده است. فاکس نیوز گزارش داد که داروخانه‌ها در سراسر ایالات متحده به دلیل حمله سایبری به یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری مراقبت‌های بهداشتی کشور با تاخیر در تکمیل نسخه‌ها مواجه هستند.

شرکت Change Healthcare که سفارش‌های دارو و پرداخت‌های بیماران را در سراسر ایالات متحده مدیریت می‌کند، در بیانیه‌ای اعلام کرد که با «قطع شبکه مرتبط با یک مشکل امنیت سایبری مواجه شده است و کارشناسان در تلاش برای رسیدگی به آن هستند. «یک مقام این شرکت تاکید کرد: «به محض اطلاع از تهدید خارجی و به منظور محافظت از اطلاعات شرکا و بیماران خود، اقدامات فوری برای قطع ارتباط سیستم‌ها را انجام دادیم تا از تاثیرات بیشتر جلوگیری کنیم… به محض در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر، به روز رسانی‌ها را ارائه خواهیم کرد.»

بر اساس گزارش فاکس نیوز، داروخانه‌های سراسر آمریکا هشدار‌هایی مبنی بر اینکه حمله سایبری به Change Healthcare باعث ایجاد مشکلاتی در توانایی آن‌ها در رسیدگی به سفارش‌های بیماران شده است، ارسال کرده‌اند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....