تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 18:54
کد خبر : 45712

حاشیه‌های بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

حاشیه‌های بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

بانکی‌ها و فولادی‌ها شاخص را مثبت کردند بازار امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با روندی مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت شاخص کل با رشد ۵ هزار واحدی به یک میلیون و ۱۷۶ هزار واحد رسید. بسیاری از شاخص‌سازان امروز با صعود همراه شدند.   بازار سرمایه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با رشد نسبتا

بانکی‌ها و فولادی‌ها شاخص را مثبت کردند

بازار امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با روندی مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت شاخص کل با رشد ۵ هزار واحدی به یک میلیون و ۱۷۶ هزار واحد رسید. بسیاری از شاخص‌سازان امروز با صعود همراه شدند.

1 10 اقتصاددان نوشته

 

بازار سرمایه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با رشد نسبتا خوبی مواجه شد. شاخص کل با رشد ۵ هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۱۷۶ هزار واحد     قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن هم با ۱۷۷واحد منفی در محدوده ۴۲۲ هزار و ۸۴۸ واحد به کار خود پایان داد. ارزش معاملات امروز به ۳۱۶۰ میلیارد تومان رسید. حجم معاملات با تعداد معاملات ۳۵۳ هزار و ۶۶۳ به ۴ میلیارد برگه سهم رسید.

 

 

امروز تاثیر‍‌گذارترین نمادها بر شاخص «فملی»،«وپاسار» و «فولاد» با تاثیر مثبت و نمادهای «شپنا»، «رمپنا» و «شتران»  با بیشترین تاثیر منفی بودند. پرتراکنش‌ترین نمادها هم«فملی»،«خودرو» و «وبملت» بودند.

 

2 7 اقتصاددان نوشته

 

 

 

 

 

شاخص‌سازان صنعت امروز گروه‌های بانکی، فلزات اساسی و خودرویی‌‍‌ها بودند و بیشترین تقاضا را نمادهای «سیتا»،«پارند» و «سپاس» داشتند و در نهایت بیشترین معاملات در نمادهای «خودرو»،«وبملت» و «خساپا» اتفاق افتاد.

امروز کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی کرده بودند نمادهای بانکی، پتروشیمی از وضعیت خوبی برخوردار باشند و روند مثبتی را بگذرانند. همچنین پیش‌بینی می‌شود شاخص در هفته آینده هم مثبت و متعادل باشد.

3 اقتصاددان نوشته

 

صندوق‌های دولتی امروز را مثبت سپری کردند. دارایکم امروز با قیمت ۱۳ هزار ۷۹۹ تومان و نسبت به آخرین روز معاملاتی ۲٫۲۳ درصد رشد قیمتی داشته است.

 

 

صندوق پالایش یکم هم امروز رشد ۲٫۹۵ درصدی داشت و با قیمت ۷ هزار و ۸۴ تومان به پایان رسید.

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....