تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 17:03
کد خبر : 76978

جولان گاوها در بازار ارزهای دیجیتال

جولان گاوها در بازار ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین به بیش از ۴۲۰۰۰ دلار رسیده و اتریوم هم توانسته خودش را در کانال ۳۰۰۰ دلاری تثبیت کند. اقتصاددان: بازار ارزهای دیجیتال لحظات حساسی را تجربه می کند. بیت کوین با رشد بیش از ۲ درصدی توانسته به قیمت ۴۲۷۰۰ دلاری برسد و این خبر خوبی برای افرادی است که بازار را

قیمت بیت کوین به بیش از ۴۲۰۰۰ دلار رسیده و اتریوم هم توانسته خودش را در کانال ۳۰۰۰ دلاری تثبیت کند.

اقتصاددان: بازار ارزهای دیجیتال لحظات حساسی را تجربه می کند. بیت کوین با رشد بیش از ۲ درصدی توانسته به قیمت ۴۲۷۰۰ دلاری برسد و این خبر خوبی برای افرادی است که بازار را تکنیکالی نگاه می کنند. تحلیلگران تکنیکال از قبل گفته بودند که درصورت رشد بیت کوین تا بالای ۴۲۵۰۰ دلار، راه برای یک صعود جدید هموار می شود و حالا بیت کوین توانسته به بالای آن عدد برسد.

از طرفی فضای مجازی و کانال ها و گروه های مرتبط با ارزهای دیجیتال پر شده از تصاویر نموداری که نشان می دهند بیت کوین روند نزولی خود که از ماه نوابر آغاز کرده بود را به سمت بالا شکسته است.

ارزش معاملات بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۲ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن یک بار دیگر به بیش از ۸۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

امروز گزارش شد که معامله گران ۸۰۰ میلیون دلار بیت کوین از صرافی ها خارج کرده اند که این نشانه خوبی برای بازار محسوب می شود چراکه به نوشته گلسنود (یکی از مراجع آماری بازار ارزهای دیجیتال)، در چنین مواقعی فشار فروش نسبت به زمانی که معامله گران بیت کوین خود را به صرافی ها منتقل می کنند به طور قابل توجهی کمتر می شود.

اتریوم مقاومت خود را شکست

اتریوم هم توانسته با رشد بیش از دو درصدی، مقاومتی که یکی دو روز پشت آن درجا می زد را به سمت بالا بشکند و به قیمت ۳۰۷۰ دلار رسیده است. با عبور از مقاومت ۳۰۲۰ دلاری، راه برای صعود جدید اتریوم باز شده و معامله گران انتظار دارند که گاوهای بازار قیمت های بالاتری را ثبت کنند.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۲ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم از ۳۶۰ میلیارد دلار فراتر رفته است.

رشد دسته جمعی آلت کوین ها

امروز از آن روزهاست که آلت کوین ها وضعیت بسیار خوبی دارند. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، به جز Theta Network که آن هم فقط یک درصد منفی است، مابقی ارزها مثبت هستند. البته مثبت های آلت کوین ها هیجانی نیست و آن ها هم اکثرا در حدود ۲ الی ۶ درصد رشد کرده اند. اما در این میان، شیبا اینو که ۲۲ درصد رشد کرده و ریپل، UNUS SED LEO و Gala که ۱۴ درصد افزایش قیمت داشته اند، استتثنا هستند.

در مقیاس هفتگی هم Gala با رشد ۱۰۰ درصدی، حسابش را از سایر ارزهای موجود در فهرست ۵۰ نماد برتر بازار جدا کرده و حسابی جلب توجه می کند. UNUS SED LEO هم ۵۰ درصد رشد هفتگی داشته و جالب اینجاست که در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، حتی یک ارز هم بازدهی هفتگی منفی نداشته است.

ارزش بازار دوباره افزایش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال دوباره رشد کرده و به ۱٫۹۶ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۷ میلیارد دلار ثبت شده است.

ارزش معاملات دیفای طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها هم معادل ۶۰ میلیارد دلار معامله شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....