تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 - 21:46
کد خبر : 33826

جزئیات عرضه اولیه فردا

جزئیات عرضه اولیه فردا

چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه، تعداد ۲۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام «شرکت شرکت زغال سنگ پروده طبس» در نماد «کزغال» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.  حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۶۰ سهم و در در بازه قیمتی ۱۹۵۰ تا ۲۰۵۰ تومان بوده و

چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه، تعداد ۲۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام «شرکت شرکت زغال سنگ پروده طبس» در نماد «کزغال» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

 حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۶۰ سهم و در در بازه قیمتی ۱۹۵۰ تا ۲۰۵۰ تومان بوده و حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای خرید این سهم ۱۲۳ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاددان، بر این اساس، مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در نشست خبری یک دیدار، یک عرضه که به مناسبت عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار اول انجام شد، گفت: شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در سال ۸۶ با سرمایه شش میلیون تومان به ثبت رسیده است. سرمایه این شرکت طی دو مرحله افزایش سرمایه در سال‌های ۹۸ و ۹۹ به ترتیب به رقم ۵۰ میلیارد تومان و سپس ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گفته وی، زغال‌سنگ پروده طبس دارای به‌روزترین تجهیزات و تکنولوژی‌های دنیا در زمینه استخراج و تولید زغال‌سنگ است و این شرکت طی شش سال متوالی از سال‌های ۹۲ تا ۹۸ رکورددار تولید زغال در کشور بوده است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....