تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فروردین 1403 - 20:45
کد خبر : 162358

ثبت رکورد تازه در صندوق‌های ETF بیت کوین

ثبت رکورد تازه در صندوق‌های ETF بیت کوین

در ادامه هیجانات پیرامون صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین، توجه سرمایه‌گذاران به این نوع دارایی‌های دیجیتال پس از وقفه‌ای، مجددا جذب شده است. پس از مدتی توقف، جریان ورودی به صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین مجددا مثبت شده است و این جریان مثبت در چهار روز متوالی گذشته ادامه‌دار بوده است.

در ادامه هیجانات پیرامون صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین، توجه سرمایه‌گذاران به این نوع دارایی‌های دیجیتال پس از وقفه‌ای، مجددا جذب شده است.

پس از مدتی توقف، جریان ورودی به صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین مجددا مثبت شده است و این جریان مثبت در چهار روز متوالی گذشته ادامه‌دار بوده است. همچنین رکورد تازه‌ای در تاریخ ۲۸ مارس برای این صندوق‌ها ثبت شده است و جریان ورودی‌ آنها به ۱۸۳ میلیون دلار رسیده است.

جریان ورودی به صندوق‌های اسپات بیت کوین

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ، بر اساس جدیدترین داده‌های منتشر شده از وبسایت SoSo Value، حجم تجمعی ورودی به صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین به حدود ۱۲.۱۳ میلیارد دلار رسیده است. واضح است که پرچم‌دار این صندوق‌ها، شرکت مشهور و بزرگ بلک‌راک با صندوق ETF خود به‌نام iShares است که جریان ورودی ۹۵ میلیون دلاری را به‌ثبت رسانده است. در رتبه دوم صندوق اسپات بیت ‌کوین فیدیلیتی Wise Origin با جریان ورودی ۶۹.۰۹ میلیون دلار قرار گرفته است.

روند مثبت ورودی به این صندوق‌ها در پنج روز متوالی در حالی رخ‌ داده است که در بازه ۱۸ تا ۲۲ مارچ، این صندوق‌ها با جریان متوالی منفی خروجی مواجه شده بودند. در همین بازه، قیمت بیت‌ کوین برای مدت کوتاهی به زیر سطح ۶۳ هزار دلاری کاهش پیدا کرده بود.

Screenshot 2024-03-31 185314

با این وجود، قیمت طلای دیجیتال به بالای سطح ۷۰ هزار دلاری بازگشت و سنتیمنت بازار درباره ETFها را بهبود داد. همین مسئله باعث جذب مجدد سرمایه‌گذاران به این صندوق‌ها شد. در زمان نگارش این گزارش، قیمت بیت‌کوین معادل ۷۰ هزار و ۴۲۸ هزار دلار است و در یک روز گذشته، ۰.۳۸ درصد رشد قیمتی داشته است. بیت ‌کوین به‌تازگی در ۱۴ مارچ سال جاری، به قیمت تاریخی ۷۳ هزار و ۷۵۰ دلار دست پیدا کرده بود .

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....