تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 21:31
کد خبر : 135042

توضیحات مهم وزیر کشور درباره پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس

توضیحات مهم وزیر کشور درباره پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس

  اقتصاددان :   وحیدی در مورد انتخابات مجلس گفت: همه می‌توانند از طریق تلفن‌های همراهشان به راحتی وارد صفحه‌ای که برای پیش ثبت نام در نظر گرفته شده، شوند و ثبت نام را انجام داد. احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز دوشنبه (۱۶ مرداد) در دقایق ابتدایی آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در مورد

  اقتصاددان :   وحیدی در مورد انتخابات مجلس گفت: همه می‌توانند از طریق تلفن‌های همراهشان به راحتی وارد صفحه‌ای که برای پیش ثبت نام در نظر گرفته شده، شوند و ثبت نام را انجام داد.

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز دوشنبه (۱۶ مرداد) در دقایق ابتدایی آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین وضعیت ثبت نام داوطلبان گفت: همانطور که قبلاً اعلام شده بود از ساعت ۸ صبح امروز پیش ثبت نام یا ثبت نام اولیه متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی شروع شده است.

وی با بیان اینکه از همان ساعات و دقایق اولیه مراجعات خوبی به سایت انجام شده است، افزود: با گذشت یک ساعت نزدیک به دوهزار و ۲۲۰ نفر به سایت مراجعه کردند که ۶۷۸ نفر آن‌ها اقدامات مربوط به ثبت‌نام‌ِشان را با موفقیت انجام دادند؛ البته این مسأله به معنای تاییدیه نیست، بدین معناست که وارد سایت شدند، اقدامات لازم را انجام دادند و به پایان کار رسیدند است.

وزیر کشور گفت: مجددا دعوت می کنم از همه متقاضیان عزیز و کسانی که خودشان را متناسب با داوطلبی برای مجلس تسریع کنند.

وحیدی تصریح کرد: از گروه ها، جریانات سیاسی، احزاب و کسانی که به شکل انفرادی قصد حضور در انتخابات را دارند دعوت می‌کنیم اقدامات مربوط را انجام دهند. فرصت محدود است و اگر هنوز هم به تصمیم قطعی نرسیده باشند می توانند پیش ثبت‌نام اولیه را انجام دهند و اگر خواستند در مراحل بعدی انصراف دهند ولی اگر در این یک هفته ثبت نام نکنند فرصتی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت. فرصت خوبی است انشاالله با شور و نشاط و نیت خدمت به مردم متقاضیان مشارکت کنند.

وی افزود: همه می توانند از طریق تلفن های همراهشان به راحتی وارد این صفحه شوند این اتفاق به شکل متمرکز رخ می دهد یعنی هرکسی از هر جای کشور می تواند وارد این صفحه شود و ثبت نامش را انجام دهد. بنابراین هیچ محدودیتی وجود ندارد فقط باید ارتباطات اینترنت تلفن همراهشان برقرار شود و در انتخابات شرکت کنند. نکته این است که تلفن همراهی که به وسیله آن اقدام به ثبت نام می کنند باید به نام منقاضی باشد. کسانی که خارج از کشور هستند از طریق حضور در کنسولگری اقدام به ثبت نام کنند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....