تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1402 - 13:56
کد خبر : 128974

تنها راه باز پیرایی ، جانمایی ایران با محوریت امریکا است

تنها راه باز پیرایی ، جانمایی ایران با محوریت امریکا است

  اخذ مالیات بشیوه جدید هزینه کرد آن بشیوه قدیم! اقتصاددان :    چند نفری از دوستان دارای کسب و کار از وضعیت مالیاتهای جدید بسته شده برروی گردش حسابشان حسابی شکایت داشتند. گویا خیلی جدی و محکم گردش مالی افراد را کنترل می کنند.و اعداد بالایی را برای آنها در نظر می گیرند. نفس کلی

 

اخذ مالیات بشیوه جدید هزینه کرد آن بشیوه قدیم!

اقتصاددان :    چند نفری از دوستان دارای کسب و کار از وضعیت مالیاتهای جدید بسته شده برروی گردش حسابشان حسابی شکایت داشتند.
گویا خیلی جدی و محکم گردش مالی افراد را کنترل می کنند.و اعداد بالایی را برای آنها در نظر می گیرند.

نفس کلی عمل خیلی هم خوب است،اروپا خیلی وقت است که با مالیات بعنوان تعدیل کننده ثروت توانسته نظم اقتصادی مطلوبی را بوجود بیاورد.

اما نمی شود در ستاندن مالیات از ملت به جدیدترین سلاح ها مجهز شوید اما همچنان در خرج کرد آن به طرق قبل و منطبق بر خواست و نظر خودتان اقدام نمایید.

فی المثل آیا ملت راضی هستند که شما با پول مالیات آنها خرج موسسات فرهنگی و سایبری ها و وابستگان بخودتان و تجهیزات پلیس ضداعتراض و تولیدات رسانه ای اقلیتی و جشنهای خیابانی و اقدامات منطقه ای و قس علی هذا را بپردازید؟

بعید می دانم…

مالیات مردم باید بصورت شفاف و عینی در امور آموزشی،رفاهی،اشتغالی مرتبط با خودشان هزینه شود،تا اینگونه همراهی بیشتری داشته باشند.

ایران محصور

حالا که از شرق برادران جنبش اصیل منطقه همچون یزید آب برروی مردم تشنه سیستان بسته اند و از جنوب سران حوزه خلیج فارس دائما چشم طمع به تمامیت ارضی ما در جزایر سه گانه دارند.و از شمال آذربایجان سودای برهم‌زدن ژئوپولتیک ما را دارد،شما هم آقای رجیب طیب اردوغان از غرب بیا و برای ما نغمه سرایی کن:

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جهور ترکیه در اظهاراتی مدعی شد «گشایش کریدور زنگزور مسئله‌ای با ایران است نه ارمنستان» و افزود: رویکرد ایران، هم جمهوری آذربایجان و هم ترکیه را ناراحت می‌کند.

«گشایش کریدور زنگزور اجتناب‌ناپذیر است و تلاش‌هایمان در این خصوص را افزایش خواهیم داد».

اردوغان هم در این نشست مطبوعاتی گفت: «ما بر مسئله کریدور زنگزور تمرکز کردیم که امتیازات مهمی را در سطح جاده و راه‌آهن برای ما به ارمغان خواهد آورد».

خیلی پیشترها عرض کردم تنها راه برهم زدن این نظم و قدرت منطقه ای شکل یافته علیه ایران بازپیرایی جانمایی ایران در معادلات بین الملل با محوریت رابطه با آمریکاست.

در غیر اینصورت در موازنه استراتژیک متعادل در منطقه که حتی بعضا در حیطه هایی به نفع همسایگان رقیب سنگینی می کند، ایران در کوتاه مدت و بلندمدت بازنده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....