تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1402 - 10:18
کد خبر : 130851

تقویم اقتصادی بازارهای جهانی در هفته آتی+ جدول

تقویم اقتصادی بازارهای جهانی در هفته آتی+ جدول

بانک مرکزی استرالیا قرار است در هفته جاری جدیدترین تصمیم خود را درباره نرخ بهره اعلام کند، در حالی که داده های PMI از چین احتمالاً بر نیاز به اقدامات محرک بیشتر تأکید می کند. اقتصاددان: گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا روز جمعه و انتشار صورتجلسه روز چهارشنبه نشست ژوئن فدرال رزرو، مهم‌ترین رویدادهای

بانک مرکزی استرالیا قرار است در هفته جاری جدیدترین تصمیم خود را درباره نرخ بهره اعلام کند، در حالی که داده های PMI از چین احتمالاً بر نیاز به اقدامات محرک بیشتر تأکید می کند.

اقتصاددان: گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا روز جمعه و انتشار صورتجلسه روز چهارشنبه نشست ژوئن فدرال رزرو، مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی هفته به شمار می‌روند. بازارهای سهام پس از رشدهای قوی در شش ماهه اول سال، وارد نیمه دوم سال می شوند. بانک مرکزی استرالیا قرار است جدیدترین تصمیم خود را درباره نرخ بهره بگیرد در حالی که داده های PMI از چین احتمالاً بر نیاز به اقدامات محرک بیشتر تأکید می کند.

فدرال رزرو روز چهارشنبه قرار است صورتجلسه نشست ۱۳ تا ۱۴ ژوئن خود را منتشر کند، زمانی که پس از ۱۰ افزایش متوالی نرخ بهره را ثابت نگه داشت، اما اعلام کرد که دو افزایش دیگر در سال جاری در راه است، پیش‌بینی می‌شود که یکی از این افزایش‌ها در ماه جولای انجام شود.

تقویم اقتصادی بازارهای جهانی در هفته آتی+ جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....