تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 21:52
کد خبر : 21541

تطبیق حقوق بازنشستگان کشوری با ۹۰ درصد میانگین حقوق شاغلان

تطبیق حقوق بازنشستگان کشوری با ۹۰ درصد میانگین حقوق شاغلان

افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام صدور احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان این صندوق گفت: احکام جدید بازنشستگان صادر شده و در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است. اکبر افتخاری امروز (یکشنبه) با بیان اینکه متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در مهرماه جاری اجرا می‌شود، گفت: در اجرای ماده ۳۰ قانون برنامه

افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام صدور احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان این صندوق گفت: احکام جدید بازنشستگان صادر شده و در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است.

اکبر افتخاری امروز (یکشنبه) با بیان اینکه متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در مهرماه جاری اجرا می‌شود، گفت: در اجرای ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه و برای رفع تبعیض در دریافتی حقوق بازنشستگان با تصویب هیات وزیران، متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری اجرایی و احکام آن صادر شده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری،  افتخاری تاکید کرد: در اجرای مصوبه هیات وزیران حقوق بازنشستگان کشوری با ۹۰ درصد میانگین حقوق شاغلان هم گروه یا هم طبقه تطبیق داده شده و این تغییرات در احکام این عزیزان قابل مشاهده است.
افتخاری اظهار داشت: میانگین حقوق بازنشستگان در این دوره ۴۵ درصد افزایش یافته است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....