تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 15:59
کد خبر : 147282

تصمیم مهم درباره بیت‌کوین

تصمیم مهم درباره بیت‌کوین

در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده در مورد تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برای صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) برترین رمزارز جهان سقوط کرد. اقتصاددان: رگولاتور اوراق بهادار ایالات‌متحده تصمیم خود در مورد درخواست هشدکس (HashDex) برای صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین را تا سال آینده به تعویق انداخت. علاوه بر این،

در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده در مورد تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برای صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) برترین رمزارز جهان سقوط کرد.

اقتصاددان: رگولاتور اوراق بهادار ایالات‌متحده تصمیم خود در مورد درخواست هشدکس (HashDex) برای صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین را تا سال آینده به تعویق انداخت.

علاوه بر این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که تاییدیه صندوق قابل معامله در بورس آتی اتریوم گری اسکیل را تا سال ۲۰۲۴ به تعویق می‌اندازد که به نظر می‌رسد باعث افزایش عدم اطمینان در دنیای رمزنگاری شد و اشتهای شرکت‌کنندگان بازار را برای توکن‌ها کاهش داد، زیرا آنان از نزدیک تحولات نظارتی را زیر نظر داشتند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۰۲ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۱.۶۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۶۵ درصد افزایش داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....