تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 12:40
کد خبر : 154916

مسابقه پاسداشت زبان مادری

تساوی قلم ورزش و صمت در ورزشگاه پیر پایتخت

تساوی قلم ورزش و صمت در ورزشگاه پیر پایتخت

اولین دوره جام پاسداشت “زبان مادری” در قالب یک دیدار دوستانه بین تیم فوتبال خبرنگاران و عکاسان ورزشی ” قلم ورزش” و تیم منتخب وزارت صمت (صنعت، معادن و تجارت) در زمین شماره یک ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد‌ که حاصل آن تساوی بدون گل بود. در پایان این دیدار مهیج که روز پنج

اولین دوره جام پاسداشت “زبان مادری” در قالب یک دیدار دوستانه بین تیم فوتبال خبرنگاران و عکاسان ورزشی ” قلم ورزش” و تیم منتخب وزارت صمت (صنعت، معادن و تجارت) در زمین شماره یک ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد‌ که حاصل آن تساوی بدون گل بود.

در پایان این دیدار مهیج که روز پنج شنبه (بیست یکم دی ماه) با حضور مدیران ارشد وزارت صمت انجام شد، در پایان این مسابقه اولین جام زبان مادری و سی مدال تهیه شده با حضور نفرات منتخب تیم فوتبال قلم ورزش و همچنین مدیران صمت به اعضای تیم منتخب وزارت صمت اهدا گردید.

photo 2024 01 13 10 25 35 اقتصاددان نوشته

به گزارش اقتصاددان به نقل از طرفداری ،  قرار است در راستای ترویج و صیانت از زبان مادری اقوام مختلف ایرانی، این مسابقه همه ساله با حضور تیم های بیشتر به صورت تورنمنت چند جانبه با حمایت رسانه نمایشی فیلمیز که خود را حامی زبان، فرهنگ و هنر اقوام ایرانی می‌داند، برگزار شود. در برپایی این بازی، علاوه بر مدیر و دست اندرکاران ورزشگاه شهید شیرودی، روسای وزارت صمت نیز تلاش چشمگیری داشتند.

photo 2024 01 13 10 25 31 اقتصاددان نوشته

مدیرکل بسیج وزارت صمت در حاشیه این دیدار با اشاره به اهمیت زبان مادری در گسترش همدلی در جامعه و تقویت همگرایی ملی افزود: خانواده صنعت و اقتصاد باید پشتیبان فرهنگ، هنر و ورزش باشد. توسعه فرهنگی می‌تواند به رشد صنعت در کشور کمک کند و اصحاب فرهنگ، هنر و ورزش می‌توانند در جهت هم افزایی و توانمند سازی صنعت طرح ها و ایده های خلاقانه خود را ارائه کنند و خانواده بزرگ صنعت و معدن وظیفه خود می‌داند که در قالب مسئولیت اجتماعی از پیشنهادات مناسب حمایت کند. بیراموند در ادامه ابراز امیدواری کرد چنین رویدادهایی بتوانند زمینه تشکیل کارگروه های تخصصی اصحاب فرهنگ، هنر وورزش را با خانواده صنعت فراهم کند.

photo 2024 01 13 10 25 36 اقتصاددان نوشته

photo 2024 01 13 10 25 16 اقتصاددان نوشته

 

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....