تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 20:38
کد خبر : 99819

تداوم فاز انتظاری در بازار خودرو

تداوم فاز انتظاری در بازار خودرو

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۹ شهریور ۱۴۰۱با کمترین نوسان در بازار عرضه شدند تا بازار خودرو به ثبات نزدیک شود. اقتصاددان: براساس رصد بازار خودرو در میان خودروهای پرتیراژ ایران خودرو امروز «سمند LX با موتورEF7 » و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار رشد یک میلیونی

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۹ شهریور ۱۴۰۱با کمترین نوسان در بازار عرضه شدند تا بازار خودرو به ثبات نزدیک شود.

اقتصاددان: براساس رصد بازار خودرو در میان خودروهای پرتیراژ ایران خودرو امروز «سمند LX با موتورEF7 » و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار رشد یک میلیونی قیمت داشتند و سایر محصولات ایران خودرو بدون تغییر قیمت گذاری شدند.

فعالان بازار خودرو معتقدند انتظار برای ورود خودروهای وارداتی یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار کمی به آرامش نزدیک شود، عاملی که رکود بازار را عمیق تر کرده و موجب شده تا تقاضا به کمترین میزان خود برسد و خریداران به پیش فروش های خودروسازان بسنده کنند. در این شرایط نوسان رو به بالای نرخ دلار هم نتوانست تغییر چندانی در بازار ایجاد کند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند امروز «سمند LX» در بازار بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر قیمت «سمند سورن پلاس» نیز ۳۳۶ میلیون تومان باقی ماند، اما «سمندLX با موتورEF7» با افزایش یک میلیونی در بازار ۳۴۶ میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

ارزیابی ها همچنین نشان دهنده آن است که «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار ۵۰۶ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی یک میلیونی داشت. اما «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار ۳۹۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «رانا پلاس» هم در بازار ۳۰۰ میلیون دست به دست شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در بازار امروز ۳۹۱ میلیون قیمت خورد و «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» هم در بازار ۴۰۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 تداوم فاز انتظاری در بازار خودرو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....