تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402 - 22:00
کد خبر : 122430

تداوم روزهای خوب برای طلا و بیت‌کوین

تداوم روزهای خوب برای طلا و بیت‌کوین

تقاضای پناهگاه امن برای فلز زرد نیز با هشدارهای متعدد در مورد رکود اقتصادی آمریکا در سال جاری افزایش یافت، که چشم انداز آن نیز نشان دهنده اقدام کمتر جنگ طلبانه فدرال رزرو است. اقتصاددان: قیمت طلا در روز جمعه برای چهارمین روز متوالی افزایش پیدا کرد. به نظر می‌رسد این افزایش به دنبال آشکار

تقاضای پناهگاه امن برای فلز زرد نیز با هشدارهای متعدد در مورد رکود اقتصادی آمریکا در سال جاری افزایش یافت، که چشم انداز آن نیز نشان دهنده اقدام کمتر جنگ طلبانه فدرال رزرو است.

اقتصاددان: قیمت طلا در روز جمعه برای چهارمین روز متوالی افزایش پیدا کرد. به نظر می‌رسد این افزایش به دنبال آشکار شدن نشانه‌های بیشتر مبنی بر کاهش تورم در آمریکا باشد. در حال حاضر تداوم نگرانی‌هادرباره رکود اقتصادی در سال ۲۰۲۳ نیز تقاضای پناهگاه امن برای فلز زرد را تقویت کرده است.

داده های روز پنجشنبه نشان داد که تورم شاخص قیمت تولید کننده آمریکا در ماه مارس با سرعت کمتری رشد کرده است، یک روز پس از آن که داده ها نشان داد تورم قیمت مصرف کننده نیز کاهش یافته است. این آمارها انتظارات مبنی بر احتمال مهار تورم را افزایش داده است. این تحول می تواند موجب شود فدرال رزرو از موضع تهاجمی خود پایین بیاید.

پس از انتشار این آمار، ارزش دلار به پایین‌ترین حد در یک سال اخیر رسید، در حالی که بازدهی خزانه‌داری نیز کاهش یافت. این دو رویداد به سود طلا تمام شد.

تقاضای پناهگاه امن برای فلز زرد نیز با هشدارهای متعدد در مورد رکود اقتصادی آمریکا در سال جاری افزایش یافت، که چشم انداز آن نیز نشان دهنده اقدام کمتر تهاجمی فدرال رزرو است.

امروز هر اونس طلا با ۰٫۳ درصد افزایش به ۲۰۴۶٫۶۱ دلار رسید، معاملات آتی طلا نیز با ۰٫۳ درصد افزایش به ۲۰۶۰٫۷۵ دلار در هر اونس رسید. هر دوی این ابزارها برای چهارمین روز متوالی افزایش قیمت داشتند و همچنین به سمت بازدهی هفتگی نزدیک به ۲ درصد پیش می‌روند.

تداوم روزهای خوب برای طلا و بیت‌کوین

روزهای خوب بیت کوین

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین نشان داد که این ارز دیجیتال با تمایل مثبت در حال صعود بوده است و افزایش قابل توجهی در ارزش خود در چند ماه گذشته نشان داده است. قیمتی که در ژانویه حدود ۲۰هزار دلار بود با ۲٫۱ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به بالاترین حد خود در حدود ۳۰هزار و ۷۰۰ دلار در حال حاضر رسید.

تداوم روزهای خوب برای طلا و بیت‌کوین

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....