تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 شهریور 1401 - 12:55
کد خبر : 100729

از حکم ابد تا پیمانکاری روی پروژه!!

از حکم ابد تا پیمانکاری روی پروژه!!

۱- شرکت پدیده شاندیز به مدیریت محسن پهلوان مقدم، به صورت بسیار سریعی داشت رشد میکرد و خرید و فروش سهامش داشت رقیب بورس اوراق بهادار میشد. ۲- ناگهان قوه قضاییه و بعضی‌ها! وارد شدند و محسن پهلوان مقدم را زندانی و تمام فعالیتهای شرکت را متوقف کردند. ۳- برای محسن پهلوان مقدم حکم حبس

۱- شرکت پدیده شاندیز به مدیریت محسن پهلوان مقدم، به صورت بسیار سریعی داشت رشد میکرد و خرید و فروش سهامش داشت رقیب بورس اوراق بهادار میشد.

۲- ناگهان قوه قضاییه و بعضی‌ها! وارد شدند و محسن پهلوان مقدم را زندانی و تمام فعالیتهای شرکت را متوقف کردند.

۳- برای محسن پهلوان مقدم حکم حبس ابد داده شده

۴-مالکیت و مدیریت محسن پهلوان مقدم از پدیده سلب شد و سهام او به بعضی نهادها! رسید و مدیریت جدید هم توسط آن نهادها منصوب شد.

۵- بخشی از رزومه مدیرعامل جدید (عباس محتاج) پدیده که جایگزین پهلوان شده بود: فرماندهی سپاه منطقه غرب، فرماندهی سپاه منطقه ۵، فرماندهی قرارگاه کربلا در عملیات والفجر ۸، جانشین ریاست ستاد کل سپاه ۱۳۶۷، جانشین نیروی دریایی ارتش ۱۳۶۹، فرمانده نیروی دریایی ارتش ۱۳۷۶، عضو گروه مشاوران فرمانده کل قوا، استاندار قم در دولت نهم، قائم مقام رئیس مرکز مطالعات راهبردی دفاعی و…

۶- پس از عباس محتاج، چند مدیرعامل دیگر هم عوض شدند و هیچ اتفاقی در پدیده نیفتاد و همچنان تمام سرمایه مردم بلوکه شده و کار متوقف شده بود.

۷- در شهریورماه ۱۴۰۱، پس از آنکه تیم جدید فهمیدند که عرصه سیمرغ، جولانگاه آنان نیست و گند زده اند به بزرگترین پروژه اقتصادی بهش خصوصی کشور و این پروژه عظیم را نابود کرده اند، با یک پیمانکار قرارداد بستند برای راه‌اندازی دوباره پدیده. نام این پیمانکار، شرکت افسانه سازان آینده کیش است.

۸- در همین چند روزه پس از عقد این قرارداد، ارزش سهام پدیده حدود سی درصد بالا رفته است. چرا؟ چونکه مدیر شرکت افسانه سازان آینده کیش، آقای محسن پهلوان مقدم است که چند ماه قبل پس از آنکه تیم جدید فهمیدند عرضه اداره این مجموعه را ندارند، حکم ابدش تخفیف خورده و از زندان آزاد شده است.

علی برکت الله!
اموال طرف را ازش میگیریم، به حبس ابد محکومش میکنیم، به خاک سیاهش مینشانیم، بعد که میبینیم خودمان نتواتستیم، از زندان آزادش میکنیم و میگیم بیا بعنوان پیمانکار برای ما روی پروژه ای که از خودت دزدیدیم کار کن چونکه ما عرضه اداره آنرا نداریم.

از مخاطبان گرامی انتظار داریم در مورد صحت وسقم ادعاهای مطرح شده در گزارش اعلام نظر نمایند ؟

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....