تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 22:35
کد خبر : 157494

خبر مهم برای متقاضیان شاسی‌بلند وارداتی

تحویل این خودرو استارت خورد

تحویل این خودرو استارت خورد

خودروسازی سایپا دومین محصول وارداتی خود را به متقاضیان تحویل داد. اقتصاددان: چانگان CS 55 پلاس بالاخره به متقاضیان تحویل داده شد. خودروسازی سایپا دومین محصول وارداتی خود را که از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه کرده بود به متقاضیان تحویل داد. نارنجی های جاده مخصوص اولین خودروسازی بودند که عرضه محصولات وارداتی را

خودروسازی سایپا دومین محصول وارداتی خود را به متقاضیان تحویل داد.

اقتصاددان: چانگان CS 55 پلاس بالاخره به متقاضیان تحویل داده شد.

خودروسازی سایپا دومین محصول وارداتی خود را که از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه کرده بود به متقاضیان تحویل داد.

نارنجی های جاده مخصوص اولین خودروسازی بودند که عرضه محصولات وارداتی را در سامانه فروش خودرو استارت زدند.

چانگان CS 35 پلاس عنوان نخستین خودروی وارداتی که بعد از بیش از پنج سال از ممنوعیت واردات خودرو توانست در اختیار متقاضیان قرار گیرد از آن خود کرد.

خودروسازی سایپا پیش از بازگشت تحریم ها مدل قدیمی این خودرو را به صودت مونتاژی در سبد محصولات خود داشت.

مدیران سایپا تصمیم گرفتند علاوه بر چانگان CS 35 پلاس، برادر بزرگتر این خودروی چینی یعنی چانگان CS 55 پلاس را نیز به بازار خودرو عرضه کنند.

حال خبر می رسد اولین سری از چانگان CS 55 پلاس از سوی خودروساز ساکن کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص برای خریداران این خودرو فاکتور شده است. پیش‌بینی می شود به زودی شاهد حضور این خودروی چینی در بازار خودرو باشیم.

چانگان CS 35 در دوره ای که در خطوط تولید سایپا مونتاژ می شد توانسته بود تا نظر طرفداران خودروهای کراس اوور را به خود جلب کند. به نظر می رسد این اتفاق علاوه بر چانگان CS 35 پلاس برای برادر بزرگتر این خودرو یعنی چانگان CS 55پلای هم تکرار شود.

البته اخباری نیز از عرضه محصولات دیگری از برند چانگان یعنی چانگان Uni T نیز توسط نارنجی های جاده مخصوص به گوش رسید اما هنوز این مدل از سبد محصولاتی این خودروساز چینی در ویترین سامانه یکپارچه فروش خودرو قرار نگرفته است.

خودروسازی سایپا به دنبال گسترس روابط خودبا شریک چینی خود یعنی چانگان است و عرضه دو محصول جدید از این خودروساز چینی توسط سایپا و انتشار اخباری درباره عرضه چانگان UniT نیز در این راستا است.

البته به نظر می رسد مدیران سایپا قصد دارند بعد از واردات بار دیگر سه محصول برند چانگان را به صورت مونتاژی به سبد محصولاتی خود اضافه کنند.

بعد از بازگشت تحریم ها محصولات مونتاژی جایی در سبد محصولاتی نارنجی های جاده مخصوص نداشتند و این خودروساز تنها روی تولید محصولات داخلی خود تمرکز کرده بود.

اما بر خلاف سایپا،رقیب این خودروساز بعنی ایران خودرو توانست نه تنها هایما را درسبد محصولاتی خود حفظ کند بلکه دو عضو جدید از خانواده هایما را نیز بعد از بازگشت تحریم ها به سبد محصولاتی خود اضافه کند.

بنابراین سایپایی ها برای ابنکه از رقیب خود عقب نمانند قصد دارند دست بکار شده تا مقدمات حضور دوباره شریک چینی خود را در بازار خودروی کشور مهیا کرده و محصولات برند چانگان را در خطوط تولید خود مونتاژ کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....