تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 20:18
کد خبر : 79086

تحریم‌های استرالیا علیه روسیه

تحریم‌های استرالیا علیه روسیه

نخست‌وزیر استرالیا امروز پس از حمله روسیه به اوکراین، از تحریم ۲۵ فرد و ۴ نهاد روسیه به بهانه عملیات ویژه نظامی مسکو خبر داد. بامداد امروز نظامیان روسیه به اوکراین حمله کردند و مراکز نظامی این کشور را مورد حمله قرار داد. براساس اعلام وزارت دفاع اوکراین، در جریان درگیری‌ها میان نظامیان این کشور

نخست‌وزیر استرالیا امروز پس از حمله روسیه به اوکراین، از تحریم ۲۵ فرد و ۴ نهاد روسیه به بهانه عملیات ویژه نظامی مسکو خبر داد.

بامداد امروز نظامیان روسیه به اوکراین حمله کردند و مراکز نظامی این کشور را مورد حمله قرار داد. براساس اعلام وزارت دفاع اوکراین، در جریان درگیری‌ها میان نظامیان این کشور با روسیه، ۵۰ سرباز روس کشته و هفت هواپیما نیز منهدم شده‌ است

اسکات موریسون، نخست‌وزیر استرالیا امروز در اقدامی تنش آفرین از تحریم ۲۵ فرد و ۴ نهاد روسیه به بهانه عملیات ویژه نظامی مسکو خبر داد.

براساس اعلام روزنامه گاردین، «اسکات موریسون» نخست‌وزیر استرالیا امروز پنجشنبه و در اقدامی تنش آفرین اعلام کرد که ۲۵ فرد و ۴ نهاد روسیه را تحریم می کند.

بر اساس اعلام این روزنامه، استرالیا با ادعای «وحشیانه و بی‌دلیل» بودن عملیات نظامی ویژه روسیه در این باره مدعی شد: اقدامات خصمانه یکجانبه در اوکراین را محکوم می کنیم. روسیه قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل را نقض می کند. مسکو جنگ را انتخاب کرده است!

او در ادامه ادعا کرد که همه کشورها باید علیه روسیه متحد شوند!

گفتنی است که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه دستور داد که نیروهای مسلح این کشور عملیاتی ویژه را در منطقه دونباس آغاز کنند.

خبرنگار الجزیره از دونباس گزارش داد که وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که حمله هوایی یا موشکی به شهرهای اوکراین در دستور کار نیست.

بر اساس گزارش «راشاتودی»، پوتین گفته است این دستور پس از آن صادر شده که سران این منطقه جدایی‌طلب شرق اوکراین خواستار کمک نظامی روسیه در پاسخ به افزایش «تجاوزات اوکراین» شدند.

درخواست هلند از اتحادیه اروپا برای تحریم روسیه

براساس اعلام ریانووستی، «مارک روتی» نخست وزیر هلند امروز در پی حمله روسیه به اوکراین گفت: تحریم‌های اتحادیه اروپا باید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور و دولت وی را هدف قرار دهد.

او خواستار اعمال تحریم‌های شدید اتحادیه اروپا علیه روسیه شد و گفت: این تحریم‌ها پوتین و دولت وی را هدف قرار خواهد داد نه روسیه را. ما به شدت به پوتین ضربه خواهیم زد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....