تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 18:52
کد خبر : 69654

تجمع بازنشستگان در شهرهای مختلف

تجمع بازنشستگان در شهرهای مختلف

طبق جدیدترین اخبار امروز درحالی که بازنشستگان صنعت فولاد در اعتراض به نحوه اجرا و اصلاح همسان‌سازی حقوق خود تجمع برگزار کردند بازنشستگان هما بخش دیگری از حقوق آبان‌ماه خود را دریافت کردند. امروز بازنشستگان صنعت فولاد استان‌های تهران، اصفهان و اهواز در اعتراض به نحوه اجرا و اصلاح همسان‌سازی و میزان ناچیز مستمری‌های خود،

طبق جدیدترین اخبار امروز درحالی که بازنشستگان صنعت فولاد در اعتراض به نحوه اجرا و اصلاح همسان‌سازی حقوق خود تجمع برگزار کردند بازنشستگان هما بخش دیگری از حقوق آبان‌ماه خود را دریافت کردند.

امروز بازنشستگان صنعت فولاد استان‌های تهران، اصفهان و اهواز در اعتراض به نحوه اجرا و اصلاح همسان‌سازی و میزان ناچیز مستمری‌های خود، از مدیریت صندوق و مسئولان کانون خواستار آن شدند که به مطالبات آنها پاسخ دهند.

آن‌ها گفتند: افزایش ناچیز دریافتی‌ها که ناشی از اعمال نادرست قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی صندوق فولاد است، منطبق با میزان تورم و هزینه‌های زندگی ما نیست و این صندوق قصد ندارد با تامین منابع مالی این همسان‌سازی را که ۲۷ درصت نسبت به سایر صندوق‌های بازنشستگی کمتر پرداخت شده، اصلاح کند.

وضعیت وخیم معیشتی بازنشستگان و مستمری‌بگیران

بازنشستگان فولاد گفتند: وضعیت معیشتی بازنشستگان و مستمری‌بگیران صنعت فولاد هر روز بیشتر از روز قبل رو به وخامت گذاشته اما صندوق برخلاف دستور دولت که مصوب کرده صندوق بازنشستگی فولاد و صندوق‌های مشابه آن با بودجه خود و تصویب هیات امنای خود، طرح همسان‌سازی را اجرا کنند، زیر بار اجرای کامل طرح نمی‌رود.

وی تاکید کرد: در ماه‌های گذشته از سوی ما بازنشستگان تجمعاتی صورت گرفت و مکاتباتی هم با مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس و مدیران سابق و فعلی صندوق فولاد انجام شد. گرچه مکاتبات تاکنون نتیجه‌ای نداشته اما انتظار بهبود شرایط را از مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی فولاد داریم.

تجمع بازنشستگان فولاد در شهرهای تهران، اصفهان و اهواز
e6eb8813 a95f 4687 b0e6 7b80228e9dff SunDec052021 اقتصاددان نوشته

آن‌ها در پایان مهم‌ترین خواسته‌های خود را برخورداری از مستمری بالاتر از خط فقر، درمان رایگان و اصلاح احکام همسان‌سازی حقوق و انتقال از ردیف ۹ بودجه به ردیف ۷ عنوان کردند و گفتند: پرداخت به موقع هزینه‌های درمانی بازنشسته فولاد از بودجه‌های سنواتی، قرارداد درمان برابر آئین‌نامه استخدامی و دستورالعمل‌های فولاد، بیمه عمر و حوادث برابر دیگر واحدهای فولادی و بکارگیری فرزند بازنشستگان در ذوب آهن و شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد از دیگر مطالبات ما بازنشستگان صندوق فولاد است که انتظار داریم از سوی مدیریت جدید برآورده شود

بازنشستگان هما امروز بخش دیگری از حقوق آبان‌ماه خود را دریافت کردند

بازنشستگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) که هفته گذشته بخشی از حقوق آبان ماه خود را دریافت کرده بودند، امروز نیز بخش دیگری از آن را دریافت کردند.

بازنشستگان هما توضیح دادند: هفته گذشته، بخشی از حقوق آبان ماه یعنی مبلغ ۲ میلیون تومان را دریافت کردیم. امروز (چهاردهم آذرماه) ۲ میلیون تومان دیگر واریز شد.

منابع خبری توضیح دادند: بازنشستگان مثل کارمندان قدرت اجرایی ندارند، حقوق کارمندان به موقع پرداخت می‌شود اما بازنشستگان گرفتار مشکلات متعددی هستند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....