تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 12:19
کد خبر : 62329

تا رفع تحریم‌ها چقدر فاصله داریم؟

تا رفع تحریم‌ها چقدر فاصله داریم؟

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی شب گذشته اعلام کرد که آن‌ها بر خلاف ایران به تمام جزییات توافق برجامی که احیا شود اهمیت می‌دهند. وی تاکید کرد هنوز تا رفع تحریم‌ها چند قدم فاصله است. خبرنگاری با اشاره به آنکه وزیر خارجه ایران می‌گوید در بحث تحریم‌ها کمتر به جزئیات توافقنامه برجام

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی شب گذشته اعلام کرد که آن‌ها بر خلاف ایران به تمام جزییات توافق برجامی که احیا شود اهمیت می‌دهند. وی تاکید کرد هنوز تا رفع تحریم‌ها چند قدم فاصله است.

خبرنگاری با اشاره به آنکه وزیر خارجه ایران می‌گوید در بحث تحریم‌ها کمتر به جزئیات توافقنامه برجام احیاشده علاقه‌مندند و بیشتر به دنبال این هستند که از واقعی بودن مزایای لغو تحریم‌ها اطمینان حاصل کنند، از ساکی پرسید «آیا شما باور دارید که زمانی که به توافق برسید این توافق باید بیشتر از آنچه برجام سال ۲۰۱۵ در عمل برای ایران مزایا داشت، منفعت داشته باشد؟».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ گفت: در جایی که اکنون قرار داریم هنوز چند قدم با این موضوع فاصله مانده است. ما البته مشتاق هستیم که به عقب برگردیم و در دور بعدی مذاکرات، بحث‌های دیپلماتیک داشته باشیم. آنها ممکن است به تمام جزئیات علاقه‌ای نداشته باشند، مطمئنا ما به تمام جزئیات علاقه داریم. اما من در موقعیتی نیستم که بتوانم ارزیابی کنم که این مقطع زمانی چگونه به نظر می‌رسد.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....