تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 11:13
کد خبر : 68000

تاثیرگذارترین اخبار بورس امروز

تاثیرگذارترین اخبار بورس امروز

بورس دیروز اندکی صعودی شد و شاخص کل ۳۴۴۳ واحدی (معادل ۰.۳ درصد) را تجربه کرد. شاخص هم‌وزن هم عقب‌نشینی ۰.۱ درصدی را شاهد بود. ارزش معاملات خرد بدون تغییر خاصی به ۴۴۰۰ میلیارد تومان رسید. در بین صنایع شیمیایی‌ها و واسطه‌گری‌های مالی و در بین نمادها پالایشی یکم و فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

بورس دیروز اندکی صعودی شد و شاخص کل ۳۴۴۳ واحدی (معادل ۰.۳ درصد) را تجربه کرد. شاخص هم‌وزن هم عقب‌نشینی ۰.۱ درصدی را شاهد بود.

ارزش معاملات خرد بدون تغییر خاصی به ۴۴۰۰ میلیارد تومان رسید. در بین صنایع شیمیایی‌ها و واسطه‌گری‌های مالی و در بین نمادها پالایشی یکم و فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

حقیقی‌ها در سمت فروش فعال‌تر بودند و خروج پول ۱۰۰ میلیارد تومانی را رقم زدند. بیشترین ورود پول حقیقی به صنعت خودروسازی و نمادهای خبهمن و تاپیکو بود. حقوقی‌ها هم بیشترین خالص خرید را در صنایع بیمه و فلزات و نمادهای اتکای و میدکو داشتند.

در پایان بازار دیروز ۵۱ درصد نمادها در مدار منفی معاملات بودند و حدود نیمی دیگر از زازار سبزپوش بود.

رئیس سازمان بورس: بازار بورس مشکل بنیادین ندارد.

میرکاظمی: تا سال ۱۴۰۵ دولت باید ۵۳۵ هزار میلیارد تومان اصل و سود اوراق دولت قبل را پرداخت کند، دولت سیزدهم تاکنون بیشتر از آنکه اوراق بفروشد اوراق تسویه کرده است.

وزیر نفت با اشاره به ثبت رکورد مصرف ۵۴۰ میلیون متر مکعب گاز در پاییز: برای مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند، تعرفه‌ها از یکم آذر افزایش پیدا می‌کند.

بازار جهانی هفته جدید میلادی را متعادل شروع کرد. به طوری که نفت برنت به ۷۸.۹ دلار، مس به ۹۶۱۰، روی به ۳۲۲۴ دلار و آلومینیوم به ۲۶۶۶ دلار رسید.

نرخ دلار دیروز با رشد حدودا ۲۰۰ تومانی به ۲۷۵۶۰ تومان رسید.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بورسان ،  فرمانده نیروی دریایی سپاه: ما در نیروی دریایی سپاه تاکنون ۹ شهید در نبردهای مستقیم با آمریکایی‌ها در خلیج فارس تقدیم نظام اسلامی کرده‌ایم. برخی درگیری‌هایی که با آمریکایی‌ها داشتیم بنا بر ملاحظاتی تاکنون رسانه‌ای نشده است.

کاخ سفید: دیپلماسی با ایران شکست بخورد، از دیگر گزینه‌ها استفاده می‌کنیم.

علیرضا بیگی، نماینده تبریز: امیدی به احیای برجام نداریم

ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: پای میز مذاکره می‌رویم، چون طلبکاریم. اگر کسانی اتهام بزنند که جمهوری اسلامی برای احیای برجام اراده‌ای ندارد این اتهام واهی و ظالمانه است. دنبال وقت‌کشی و فرسایشی شدن موضوع نیستیم. تا حالا از ۱+۴ حسن نیت ندیدیم.مذاکره دو طرف دارد. لذا ما هرچه بگوییم پنجاه درصد موضوع است، چون رفتار طرف مقابل دست ما نیست

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس: بدون مشارکت کشورهای حاشیه خلیج (فارس) در مذاکرات وین، نمی توان به راه حلی درباره پرونده هسته ای ایران دست یافت.

مخبر: ارز ترجیحی را برای کشور مفید نمی‌دانم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....