تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 21:06
کد خبر : 76413

بیان قال و زبان حال!

بیان قال و زبان حال!

  گفت: علی اکبر کریمی نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت های قبلی طی سال‌های گذشته با افزایش های بی رویه حقوق فرهنگیان و توجه زیاد رسانه ای به آن ها، توقع این قشر را بیش از حد بالا برده و به نوعی آن ها را پررو کرده اند! امروز معلمین ما به

 

گفت: علی اکبر کریمی نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت های قبلی طی سال‌های گذشته با افزایش های بی رویه حقوق فرهنگیان و توجه زیاد رسانه ای به آن ها، توقع این قشر را بیش از حد بالا برده و به نوعی آن ها را پررو کرده اند! امروز معلمین ما به جای این که شکرگزار حکومت جمهوری اسلامی باشند، طلبکار و معترض به حکومت شده اند و دست به تجمعات اعتراضی می‌زنند! اگر بنده و همکارانم صراحتا می‌گوییم که با رتبه بندی و هرگونه افزایش حقوق فرهنگیان مخالف هستیم برای جلوگیری از ادامه این روند نابجاست!

گفتم: حالا قصد تو از این نقل قول چیست؟

گفت: می خواهم صداقت او را بستایم! چون ایشان حرف دل و زبان حال بسیاری از مسئولان کشور را در این چهار دهه بیان کرده. مسئولانی که در شعار ،معلّمی را شغل انبیا می نامند ،ولی در عمل در ردیف پایین ترین قشر زحمتکش جامعه ارزیابی می کنند. حالا پس از ده ها سال یکی پیدا شده و صادقانه حرف دل و زبان حال بسیاری از تصمیم گیران کشور را بیان می کند.

گفتم: مسئولان تا حالا چه کرده اند؟

گفت: یک فرد مرفّهی انواع خوراکی ها و میوه ها را از بازار خریده و به سوی خانه می بُرد. گدایی سر راه نشسته بود. التماس کُنان به او گفت:

من و زن و بچه هایم چند روز است غذا نخورده ایم و بچه هایم گرسنه اند. لطفا کمی از خوراکی ها و میوه هایت را به من بده برای بچه هایم ببرم.

مرد مرفّه نگاهی به او کرد و ضمن بیان همدردی به او گفت:

برادر!من حاضرم کنارت بنشینم و تا شب برایت گریه کنم ،ولی ذرّه ای از خوراکی ها و میوه هایم را به تو نمی دهم!

حالا هم بیش از چهار دهه است مسئولان برای معلّمان و کارگران تا بخواهی گریه وزاری کرده و شعار داده اند.یعنی آفتابه و لگن هفت دست است ولی شام و ناهار هیچی!!

گفتم: باز هم سیاهنمایی کردی؟!

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....