تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1399 - 9:01
کد خبر : 16151

بورس امروز مثبت می شود؟ (۹۹/۰۶/۰۱)

بورس امروز مثبت می شود؟ (۹۹/۰۶/۰۱)

برخی از کارشناسان بورسی روند بازار سرمایه را برای امروز (شنبه ۱ شهریورماه) را مثبت پیش بینی کرده اند. پس از اینکه بازار سهام هفته گذشته را بازدهی منفی ۱۱ درصدی پشت سر گذاشت قرار است از امروز تغییرات جدیدی در این بازار رخ دهد. بازار سهام امروز چه روندی را در پیش خواهد گرفت؟

برخی از کارشناسان بورسی روند بازار سرمایه را برای امروز (شنبه ۱ شهریورماه) را مثبت پیش بینی کرده اند.

پس از اینکه بازار سهام هفته گذشته را بازدهی منفی ۱۱ درصدی پشت سر گذاشت قرار است از امروز تغییرات جدیدی در این بازار رخ دهد. بازار سهام امروز چه روندی را در پیش خواهد گرفت؟

 به گزارش اقتصاددان -سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه، گفت: بازار به نوعی از فضای پرریسک خود به لحاظ قیمتی فاصله گرفته و سهم‌ها به منطقه جذابی از لحاظ قیمتی رسیده‌اند، همچنین در کنار این موضوع تحولاتی نیز در بازار جهانی شکل گرفته که احتمالا در آینده نه‌چندان دور بر بازار سرمایه تاثیرگذار خواهند بود. تصمیماتی مبنی بر افزایش سقف سرمایه‌گذاری صندوق‌ها به حالت قبل، افزایش اعتبار کارگزاری‌ها به همان ۲۰ درصد گذشته و برگشت ساعات معاملات بازار سهام مثل سابق می‌تواند تاثیر مثبتی بر بازار سرمایه بگذارد و این امیدواری را برای بازگشت به سیر صعودی به مرور زمان بیشتر کند.

1 34 اقتصاددان نوشته

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....