تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 - 14:00
کد خبر : 8829

بنیاد بیل گیتس و ملیندا گیتس برنامه هایی را از چند دهه پیش شروع کده اند تا جمعیت جهان را ۱۵ درصد کاهش دهند

بنیاد بیل گیتس و ملیندا گیتس برنامه هایی را از چند دهه پیش شروع کده اند تا جمعیت جهان را ۱۵ درصد کاهش دهند

نرخ رشد جمعیت از جمله فاکتورهای مهم سرزمینی است که در حوزه مباحث امنیتی، اجتماعی و اقتصادی دخیل است. داشتن جمعیت کافی به ویژه حضور پویای جوانان یکی از ارکان اصلی پیشرفت در جهان است. نمی توان در تاریخ معاصر جهان کشوری را پیدا کرد که با جمعیت اندک و ناکافی قادر به پیمودن پله

نرخ رشد جمعیت از جمله فاکتورهای مهم سرزمینی است که در حوزه مباحث امنیتی، اجتماعی و اقتصادی دخیل است. داشتن جمعیت کافی به ویژه حضور پویای جوانان یکی از ارکان اصلی پیشرفت در جهان است. نمی توان در تاریخ معاصر جهان کشوری را پیدا کرد که با جمعیت اندک و ناکافی قادر به پیمودن پله های ترقی و پیشرفت شده است.

نرخ رشد جمعیت کشورمان نیز در دوره ای در دهه های ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ خورشیدی بالا و حتی بیشتر از چهار درصد بود اما با حضور برخی دولت ها با رویکردهای لیبرالی که گوش به فرمان دستورات نهادهای بین المللی غربی بودند همه امکانات کشور صرف کاهش نرخ زاد وولد و به قول این مقامات کنترل رشد جمعیت شد. تا جایی که اکنون در خوشبینانه ترین حالت گفته می شود نرخ رشد ایران حدود ۱.۵ است. به تازگی برخی برآوردها حتی این عدد را کمتر از ۱ عنوان کرده اند و اعتقاد دارند تا بیشتر از دو دهه دیگر نرخ جمعیت ایران به صفر می رسد و در واقع دوره کهنسالی ایران آغاز می گردد.

از جمله معایب کاهش نرخ رشد جمعیت کاهش نیروی جوان و مولد در ده های آینده، پیر شدن جمعیت کشور و نیاز به دعوت از نیروی کار خارجی است که در نهایت می تواند به مباحث امنیتی هم منجر شود.

گویا در سطح جهانی هم برنامه نسبتا مشابهی برای کنترل و حتی کاهش نامحسوس جمعیت جهان در دست اجرا است. اکنون برخی دولت های غربی در کنار شخصیت های پرنفوذ جهان که در طول سالیان گذشته با سوءاستفاده از منابع طبیعی بر قدرت و ثروت خود افزوده اند به فکر آن افتاده اند تا اقدامی را برای حفاظت از محیط زیست منابع اندکی که برای جهان باقی گذاشته اند، انجام دهند.

همین نگاه بلندمدت است که برخی کارشناسان را به بیان این واقعیت مجبور ساخته است که پروزه کنترل یا کاهش جمعیت دسیسه ای از سوی قدرت های جهانی برای تضعیف و نابودی هدفمند مردم است.

تارنمای مرکز پژوهشی «گلوبال ریسرچ» در گزارشی بر این باور است که جمعیت زدایی از جهان به ویژه در برخی کشورهای هدف از جمله برنامه های سازمان های خاص و بعضی چهره های برجسته اقتصادی و سیاسی غرب است.

براساس این پژوهش بیش از ۲۵ سال است که «بیل گیتس» بنیانگذار ثروتمند شرکت عظیم مایکرو سافت و بنیاد تحت مدیریت وی Bill and Melinda Gates Foundation ((BMGF واکسیناسیون میلیون ها کودک در کشورهای به اصطلاح فقیر در آفریقا و آسیا را بر عهده گرفته اند اما بیشتر این پروژه واکسیناسیون نتایج فاجعه باری به همراه داشت و باعث شیوع بیماری های گوناگونی شده است. فلج اطفال در هند، عقیم سازی جوانان در کنیا با واکسن کزاز و مرگ بسیاری از کودکان در کشورهای به اصطلاح توسعه نیافته پیامد برنامه های همین بنیاد بوده که با حمایت سازمان بهداشت جهانی زیر مجموعه سازمان ملل متحد صورت رگفته است.

بیشتر این واکسیناسیون بدون اطلاع و رضایت کودکان، والدین یا معملمین آنها و حتی پنهان از دولت این کشورها صورت گرفته است. اکنون این موسسه در کشورهای هند، کنیا، فیلیپین و … تحت تعقیب قضایی قرار دارد.

در حدود سال ۲۰۱۰ هنگامی که بنیاد راکفلر سناریوی بدنام خود باعنوان «مرحله قفل» (Lock Step Scenario) را ارائه داد، بیل گیتس در برنامه تلویزیونی «Ted Show» از ابتکار به «سوی صفر» (Innovating to Zero) در زمینه مدیریت استفاده از انرژی پرده برداشت. وی در این برنامه در کالیفورنیا با تمیجد از طرح های واکسیناسیون خود عنوان داشت: اگر اکنون ما یک کار واقعی و خوب را در زمینه واکسیناسیون کودکان انجام دهیم می توانیم در آینده جمعیت جهان را بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کم کنیم.

می توانید در آدرس لینک های زیر فیلم این سخنان و متن گزارش مربوط به برنامه واکسیناسیون بیل گیتس را مشاهده کیند:
فیلم با عنوان «The Truth about Bill Gates and his Disastrous Vaccination Program»
و گزارش https://www.globalresearch.ca/gates-globalist-vaccine-agenda-win-win-pharma-mandatory-vaccination/5709493
به همین دلیل برخی شخصیت ها و گروه ها در غرب خواستار تحقیقات جامع در مورد برنامه واکسیناسیون گیتس شده اند و آن را سوءاستفاده از علم پزشکی و جنایات علیه بشریت دانسته اند.

بسیاری از این اطلاعات علیه گیتس به وسیله «رابرت اف کندی جونیور» و بنیادش فاش شده است. همه این اسناد و اظهارات گیتس در مورد کاهش تا ۱۵ درصد جمعیت جهان سازمان ملل، یونیسف و سازمان بهداشت جهانی را در معرض اتهام قرار می دهد. در متن شکواییه مربوط به پروژه عقیم سازی کودکان کنیایی، گیتس به استفاده پنهانی از آنتی ژن HCG در واکسن کزاز متهم شده اند.

کندی علاوه بر نهادهای فوق شرکت های بزرگ داروسازی (Big Pharma) و آنتونی فاوچی رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی در کاخ سفید آمریکا را به همدستی با گیتس متهم کرده و مدعی است برنامه ای با عنوان «Agenda ID2020» به دنبال آن است تا ۷ میلیون نفر را در سرتاسر جهان بالاجبار تحت پوشش طرح های واکسیناسیون خود قرار دهد. این برنامه از کشورهای درحال توسعه یافته یا به اصطلاح جنوب آغاز می شود و به تدریج به شمال و کشورهای پیشرفته ادامه می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....