تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 12:04
کد خبر : 39281

بنانی‌: برای محرومیت زدایی امدم

بنانی‌: برای محرومیت زدایی امدم

بسمه ی تعالی شکوه و عظمت تاریخ ایران به حضور مردمان لر، کورد ، بلوچ و ترک زبان های شریف ما در اقصی نقاط کشور است. زاگرس نشینانی که دغدغه ی نان دارند ولیکن پاسداری از حفظ تمامیت ارضی مرزهای ایران را در مقیاس ناموس خود و تکلیف الهی می بینند. بی شک رفع محرومیت

بسمه ی تعالی

شکوه و عظمت تاریخ ایران به حضور مردمان لر، کورد ، بلوچ و ترک زبان های شریف ما در اقصی نقاط کشور است. زاگرس نشینانی که دغدغه ی نان دارند ولیکن پاسداری از حفظ تمامیت ارضی مرزهای ایران را در مقیاس ناموس خود و تکلیف الهی می بینند.

بی شک رفع محرومیت زدایی در مناطق کورد، لر نشین و بلوچ نشین کشور عزیزمان ایران اسلامی، و احیای نهضت انقلاب اسلامی امام راحلمان (ره بر خود واجب دیدم به کمک و یاری مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین جهان به عنوان اولین کاندیدای زن در انتخابات رئیس جمهوری ۱۴۰۰ به نمایندگی از بانوان ایرانی رسما کاندیداتوری خود را در پیشگاه خداوند و رسول او و روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی کبیر (ره )، حضرت آیت الله خامنه ای و ملت شریف، شهید پرور، وفادار، مظلوم و نجیب ایران و اصحاب رسانه اعلام نمایم .
امیدوارم با استعانت به حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب (س) بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران، در جهان اسلام و عرصه بین الملل و در میان اقلیت های نجیب کشورمان (مسیحیان ، کلیمیان و اقوام زرتشتی بزرگ و اصیل) به شایستگی در جهت احقاق حقوق حقه مردم به جهاد اصغر در مدیریت و عملیات اجرایی با توجه به شرایط اسفناک و نامطلوب اقتصادی، رفاهی و سلامت روانی جامعه انجام وظیفه کنم.

 

 

اقتصاددان منتظر نظرات و پیشنهادات و راه حل های سازنده شما سروران در دیدگاه ها می باشد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....