تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1402 - 13:12
کد خبر : 130398

بلندپروازی بیت کوین

بلندپروازی بیت کوین

بیت کوین اگر بتواند جای پای خود را بالاتر قیمت اکنون محکم کند، اعتقاد بر این است که می‌تواند برای قیمت های حتی بیشتر یعنی حداقل ۳۲هزار و ۴۰۰ دلار آماده شود. اقتصاددان: جهش غیرمنتظره در سفارشات جدید برای کالاهای بادوام آمریکا، همراه با آمار قوی در مورد فروش خانه های جدید و اعتماد مصرف

بیت کوین اگر بتواند جای پای خود را بالاتر قیمت اکنون محکم کند، اعتقاد بر این است که می‌تواند برای قیمت های حتی بیشتر یعنی حداقل ۳۲هزار و ۴۰۰ دلار آماده شود.

اقتصاددان: جهش غیرمنتظره در سفارشات جدید برای کالاهای بادوام آمریکا، همراه با آمار قوی در مورد فروش خانه های جدید و اعتماد مصرف کنندگان، به کاهش نگرانی ها در مورد رکود اقتصادی در بحبوحه تلاش های فدرال رزرو برای مهار تورم کمک کرد.

همین امر هم سبب شد دیروز قیمت طلا مجددا کاهش پیدا کند. هر اونس طلا با ۰٫۳ درصد کاهش به ۱۹۱۷٫۱۹ دلار رسید.

بلندپروازی بیت کوین

امروز بیت کوین روند صعودی را پیش گرفت. این تغییر قابل توجه در پی افزایش چشمگیر بیش از ۱٫۵ درصدی در یک روز اتفاق افتاد و قیمت ارز دیجیتال پیشرو را به ۳۰هزار و ۸۰۰ دلار رساند.

بیت کوین اگر بتواند جای پای خود را بالاتر از این آستانه محکم کند، اعتقاد بر این است که می‌تواند برای قیمت های حتی بیشتر یعنی حداقل ۳۲هزار و ۴۰۰ دلار آماده شود.

بلندپروازی بیت کوین

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....