تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 21:37
کد خبر : 145125

بزرگداشت دکتر قیصر امین پور در گتوند برگزار شد

بزرگداشت دکتر قیصر امین پور در گتوند برگزار شد

🟥رسانه ی اقتصاددان🟥 🔹بزرگداشت قیصر شعر ایران صبح امروز در شهرستان گتوند در استان خوزستان برگزار شد. 🔹به گزارش رسانه ی اقتصاددان,شانزدهمین سالروز عروج و بزرگداشت دکتر قیصر امین پور شاعر انقلاب و دفاع مقدس در سالن اجتماعات قیصر امین پور اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار شد. 🔹حمید بهداروندی رئیس اداره

🟥رسانه ی اقتصاددان🟥

🔹بزرگداشت قیصر شعر ایران صبح امروز در شهرستان گتوند در استان خوزستان برگزار شد.

🔹به گزارش رسانه ی اقتصاددان,شانزدهمین سالروز عروج و بزرگداشت دکتر قیصر امین پور شاعر انقلاب و دفاع مقدس در سالن اجتماعات قیصر امین پور اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار شد.

🔹حمید بهداروندی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند نخست از حضور همه ی فرهیختگان درسالن تشکر کرد و در ادامه گفت:برای اینکه بتوانیم برنامه ی در کوچه ی آفتاب و یادوآره ی دکتر قیصر امین پور رو به اجرا دربیاوریم نیاز به یک همت ویک پشتیبانی خوب از سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم که بودجه ی مشخصی برای این یادوآره تعریف کنند که ما بتوانیم این جشنواره را با قدرت برگزار کنیم.

🔹بهداروندی در ادامه گفت:بخاطر بعد مسافت وحضور عزیزان و خواهرانی که از سراسر استان و بعضن کشور در بزرگداشت مجبور شدیم تایم برگزاری مراسم را به صبح تغییردهیم.

🔹در ادامه ی مراسم بزرگداشت قیصر شعر ایران مسئولین متعددی سخنرانی کردند که به ترتیب چندی از بیانات آنها را نظاره گر خواهیم شد.

🔻در ابتدا

🔹حجت الاسلام فتحی نیا امام جمعه‌ی شهرستان گتوند که سخنرانی خود را با چند بیت از اشعار قیصر امین پور آغاز کرد وگفت: قیصر امین پور کسی که چیشد,مشکلات رو قبل از انقلاب دید وباجریانات انقلابی بود,بعد از آن همراه و در دفاع مقدس بود.

🔹فتحی نیا گفت: شاعر باید حرکت ایجاد کند.قیصر امین پور انسان بزرگ بود,شأن و جایگاه آن مراسم ملی است چون نام آن با نام انقلاب و دفاع مقدس عجین شده است.درپایان ایشان نام وخاطره ی شهدای بمباران شهرستان گتوند سد تنظیمی و کوی شهید سلطانی را گرامی داشت.

🔻سپس

🔹دکتر منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بیان کرد که یکی از برنامه های ما این است که این محافل هفتگی برگزار شود و محدود به مناسبات نباشد.منادی گفت:یکی از برجستگی‌ها و ویژگی های مرحوم قیصر امین پور که به آن افتخار می کنیم حضور در دانشگاه وشاگرد پروری بود به طوری که در همین استان خوزستان هستند شاعران بزرگی که افتخارشان این است که با دکتر امین پور گفتگوی ادبی داشته اند.

🔹گفتنی ست در حین برگزاری بزرگداشت علاوه بر رونمایی از یک کتاب, نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی هم فعالیت داشته است.

🔹در پایان رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از کمک فرماندار ومعاونین محترم آن شهرستان,از شهرداران, از حضور خانواده های محترم شهدا,شورای شهر,اداره ی صنعت ومعدن,نیروهای انتظامی ونظامی,هنرمندان,انجمن های فرهنگی و هنری,  پرسنل اداره ی ارشاد اسلامی گتوند و تمام کسانی که زحمت کشیدند,تقدیر و تشکر کرد.

 

تنظیم خبر:مهران بلیوند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....