تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 - 21:28
کد خبر : 79296

برگشت سکه به کانال ۱۱ میلیون تومانی!+ جدول

برگشت سکه به کانال ۱۱ میلیون تومانی!+ جدول

بازار ارز و طلا تهران امروز ۷ اسفندماه ۱۴۰۰ شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود اما قیمت سکه امروز به کانال ۱۱ میلیون تومان برگشت اقتصاددان: نرخ دلار امروز شنبه افت و خیز چشمگیری را تجربه نکرد . دلار در بازار امروز با ۲۶ هزار و ۲۲۰ تومان بسته شد که نسبت به عصر روز

بازار ارز و طلا تهران امروز ۷ اسفندماه ۱۴۰۰ شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود اما قیمت سکه امروز به کانال ۱۱ میلیون تومان برگشت

اقتصاددان: نرخ دلار امروز شنبه افت و خیز چشمگیری را تجربه نکرد . دلار در بازار امروز با ۲۶ هزار و ۲۲۰ تومان بسته شد که نسبت به عصر روز پنجشنبه ۳۰ تومان پایین تر بود. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز با ۲۴ هزار ۵۵۵ تومان بسته شد که در مقایسه با قیمت ۲ روز پیش رشد ۱۷ تومانی را نشان می‌داد.

 برگشت سکه به کانال 11 میلیون تومانی!+ جدول

نوسان محدود نرخ حواله درهم

نرخ حواله درهم در بازار امروز نوسان محدودی را ثبت کرد. قیمت درهم امروز با ۷ هزار و ۱۶۰ تومان بسته شد که نسبت روز پنجشنبه ۱۰ تومان افت کرده بود.. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۲۶ هزارو ۲۹۸ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.

 برگشت سکه به کانال 11 میلیون تومانی!+ جدول

برگشت سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان

قیمت اونس طلا روز پنجشبه تا بالای ۱۹۷۰ دلار هم پیشروی کرد. این فلز گران بها امروز با ۱۸۸۹دلار معامله شد که نسبت به روز پنجشنبه افت چشمگیری داشت اما نسبت به دیروز ۵ دلار بالا تر بود.

دربازار داخلی ایران هم عصر امروز قیمت طلا عقب نشینی کرد و قیمت سکه هم کانال ۱۲ میلیون تومان را از دست داد و با به کانال ۱۱ میلیون تومان برگشت. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان ارزان شد و با ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مبادله شد. قیمت سکه هم امروز ۱۳۰ هزار تومان عقب نشینی کرد و با ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان معامله شد. با احتساب قیمت ۲۶ هزار و ۲۲۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان به دست آمد و حباب آن ۲٫۷۴ درصد به دست می‌آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....