تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 21:21
کد خبر : 143089

برگزاری یازدهمین مجمع جهانی رسانه های ویدئویی در پکن

برگزاری یازدهمین مجمع جهانی رسانه های ویدئویی در پکن

شن های شیونگ در سخنان خود گفت که از ابتکار چین تا اجماع جهانی، ساخت مشترک “کمربند و جاده” جهان را از نزدیک به هم متصل کرده است، پس از آن دیگر کوه ها بلند نیستند و جاده ها دیگر طولانی نیست. رادیو و تلویزیون مرکزی چین یکی از شرکت کنندگان، شاهدان و راویان ابتکار

شن های شیونگ در سخنان خود گفت که از ابتکار چین تا اجماع جهانی، ساخت مشترک “کمربند و جاده” جهان را از نزدیک به هم متصل کرده است، پس از آن دیگر کوه ها بلند نیستند و جاده ها دیگر طولانی نیست. رادیو و تلویزیون مرکزی چین یکی از شرکت کنندگان، شاهدان و راویان ابتکار «کمربند و جاده» است. مطابق با اهداف مطرح شده از سوی شی جین پینگ رییس جمهور چین مبنی بر این که رادیو و تلویزیون مرکزی چین باید یک رسانه بین المللی درجه یک دارای نیروی قوی رهبری، تبلیغاتی و نفوذ قوی ایجاد کند، ما نیز با استفاده از نیروی مشترک “ایدئولوژی+ هنر+ فناوری” ، از طریق تهیه گزارش های خبری بین المللی وهمکاری های بین المللی در زمینه پخش و تبلیغات، به سازندگی “کمربند و جاده” کمک می کنیم. رادیو و تلویزیون مرکزی چین مایل است همراه با رسانه های کشورهای مختلف، ضمن برعهده گرفتن مشترک وظایف رسانه ای و تقویت دوستی جاده ابریشم برای کمک به سازندگی ابتکار”کمربند و جاده” سهم جدید رسانه ای خود را اداء کند.

IMG 7131 اقتصاددان نوشته

همین روز «بیانیه اتحاد در اقدامات مشترک» رسانه های های جاده ابریشم نیز به عنوان یکی از دستاوردهای مهم مجمع مذکور منتشر شد.

ز
IMG 7130 اقتصاددان نوشته

IMG 7129 اقتصاددان نوشته

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....