تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1399 - 11:14
کد خبر : 26237

بررسی بودجه ۱۴۰۰ در نشست کمیسیون برنامه و بودجه

بررسی بودجه ۱۴۰۰ در نشست کمیسیون برنامه و بودجه

حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در آستانه تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ به مجلس و به منظور بررسی راهکارهای نقش آفرینی نمایندگان در بودجه سال آینده جلسه امروز کمیسیون با حضور رئیس مجلس برگزار می‌شود. حاجی بابایی، در خصوص جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه، تصریح کرد: این جلسه مشترک در آستانه

حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در آستانه تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ به مجلس و به منظور بررسی راهکارهای نقش آفرینی نمایندگان در بودجه سال آینده جلسه امروز کمیسیون با حضور رئیس مجلس برگزار می‌شود.

حاجی بابایی، در خصوص جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه، تصریح کرد: این جلسه مشترک در آستانه تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ توسط دولت به مجلس تشکیل شده است تا نحوه نقش آفرینی مجلس در راستای دستیابی به راهکارهای یک بودجه تاثیرگذار و کارآمد بررسی شود.

به گزارش اقتصاددان  به نقل از بازار ،  حاجی بابایی با اشاره به گام مجلس در راستای اصلاح ساختار بودجه، افزود: انتظار می‌رود که قانون بودجه ۱۴۰۰ از منظر شفافیت منابع و درآمد با بودجه‌های قبلی متفاوت باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تاکنون صرفاً بودجه شرکت‌های دولتی به مجلس ارائه شده است، طبق قانون دولت باید تا ۱۵ آذر ماه لایحه بودجه سالانه کل کشور را نیز به مجلس ارائه کند.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....