تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 - 18:52
کد خبر : 57466

بررسی برنامه های‌ وزیر پیشنهادی راه در کمیسیون قضایی مجلس

بررسی برنامه های‌ وزیر پیشنهادی راه در کمیسیون قضایی مجلس

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و بررسی برنامه های وی در این جلسه خبر داد. اقتصاددان: حسن نوروزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نشست امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون حقوقی

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و بررسی برنامه های وی در این جلسه خبر داد.

اقتصاددان: حسن نوروزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نشست امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با حضور رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برگزار شد، در ابتدا وی به ارائه برنامه های خود پرداخت و در ادامه نمایندگان ضمن طرح مطالبات و دغدغه های ملی و منطقه ای خود در حوزه راه و شهرسازی بر ضرورت توجه وزیر راه آینده به تقویت و توسعه شبکه‌های راه‌های شهری و روستایی، حمل و نقل ریلی داخلی و خارجی از جمله اتصال ریلی ایران به چین از مسیر افغانستان، اینچه برون به ترکمنستان و چین و همچنین حمل و نقل هوایی تاکید کردند.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساخت سالانه یک میلیون مسکن، تقویت بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها، تسریع در جاده ترانزیت شمال به جنوب، تکمیل راه‌آهن ایران به چنین از مسیر افغانستان، توجه جدی به مسکن اجتماعی، تکمیل و اتمام مسکن‌ مهر و ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری از جمله برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی می باشد.

وی اضافه کرد: نمایندگان در این نشست به مباحث مهمی همچون تقویت فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه آزاد فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی، مسکن‌های اجتماعی، اتمام نهایی مساکن مهر و تسریع در توجه به بافت های فرسوده اشاره و تاکید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....