تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 20:15
کد خبر : 155135

انگیزه او چیست؟

برداشت‌ رمز ارز توسط بنیانگذار ترون

برداشت‌ رمز ارز توسط بنیانگذار ترون

جاستین سان بنیانگذار ترون، مقادیر زیادی رمز ارز را از یک صرافی برداشت کرده است؛ حال فعالان این حوزه برای درک انگیزه‌های او تلاش می‌کنند. جاستین سان بنیان‌گذار ترون و مشاور  HTX، در ماه گذشته حدود ۶۰ میلیون دلار ارز دیجیتال را از صرافی بایننس برداشت کرده. این حرکت مهم، توجه‌ها را در جامعه رمزارزها

جاستین سان بنیانگذار ترون، مقادیر زیادی رمز ارز را از یک صرافی برداشت کرده است؛ حال فعالان این حوزه برای درک انگیزه‌های او تلاش می‌کنند. جاستین سان بنیان‌گذار ترون و مشاور  HTX، در ماه گذشته حدود ۶۰ میلیون دلار ارز دیجیتال را از صرافی بایننس برداشت کرده. این حرکت مهم، توجه‌ها را در جامعه رمزارزها به خود جلب کرده است و اکنون فعالان این حوزه در مورد نیت‌های سان و تأثیرات احتمالی این اقدام بر قیمت توکن‌ها گمانه‌زنی می‌کنند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط سرویس اطلاعات زنجیره‌ای Lookonchain، با انتقال ۴۳ میلیون دلار رمز ارز از صرافی بایننس، برداشت‌های سان عمدتاً متمرکز بر اتریوم (ETH) بوده است. آوه (AAVE) با ۶.۷ میلیون دلار در رتبه دوم قرار دارد، در حالی که شیبا اینو (SHIB) و دیگر دارایی‌ها مانند چین‌لینک (LINK) و دی‌سنترالند (MANA) مابقی برداشت‌ها را تشکیل می‌دهند.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ، تحلیلگران در  Arkham Intelligence، با بررسی فعالیت‌های کیف پول سان در یک دوره زمانی طولانی‌تر، برداشت‌های حتی گسترده‌تری را فاش کرده‌اند. آنها تخمین می‌زنند که یک کیف پول مرتبط با این شخص، بیش از ۲۳۵ میلیون دلار را در ۲۱۸ روز گذشته منتقل کرده است.

این برداشت‌های عظیم همزمان با حمله (DDoS)  به صرافی HTX و HTX DAO رخ داده است. گفته می‌شود که این صرافی رمز ارز جمعه گذشته تجربه یک قطعی ۱۵ دقیقه‌ای داشته، اما سان به کاربران اطمینان داده که مشکل صرافی حل شده است.

ترکیبی از کنجکاوی و نگرانی در مورد برداشت عظیم رمز ارز

جامعه رمز ارزها به حرکت‌های مقیاس‌بزرگ دارایی‌های سان با ترکیبی از کنجکاوی و نگرانی پاسخ داده‌اند. برخی حدس می‌زنند که سان ممکن است قصد داشته باشد از این منابع مالی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جدید یا فراهم کردن نقدینگی برای دیگر مشاغل خود استفاده کند. با این حال، برخی نگران هستند، برداشت‌های وی ممکن است تأثیر منفی بر قیمت توکن‌های مربوطه داشته باشد.

با وجود این نگرانی‌ها، برخی اعضای جامعه خروج مداوم اتریوم و سایر توکن‌ها از بایننس را به عنوان نشانه‌ای خوش‌بینانه تلقی می‌کنند. زیرا این مسئله نشان می‌دهد، یک نهنگ بزرگ رمز ارز در مدت کوتاهی مقادیر قابل توجهی از رمزارز را جمع‌آوری کرده است.

در مجموع، اقدامات جاستین سان در جامعه رمز ارزها جنجال‌برانگیز شده و تفسیرهای متفاوتی از انگیزه‌های او و تأثیرات احتمالی بر قیمت دارایی‌های دیجیتالی، ذهن بسیاری از معامله‌گران را به خود مشغول کرده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....