تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 12:38
کد خبر : 35188

بازگشت بازار خودرو به شرایط عادی

بازگشت بازار خودرو به شرایط عادی

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه ‌داران خودرو اظهار کرد: خودرو شاخص که ۲۰۶ تیپ ۲ و پراید هستند امروز به ترتیب پژو ۲۰۶ با قیمت حدود ۱۹۰ میلیون و پراید با قیمت ۱۰۳ تا ۱۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند. قیمت خودروهای دیگر نیز تفاوت چندانی با چند روز قبل ندارند. نعمت الله کاشانی نسب

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه ‌داران خودرو اظهار کرد: خودرو شاخص که ۲۰۶ تیپ ۲ و پراید هستند امروز به ترتیب پژو ۲۰۶ با قیمت حدود ۱۹۰ میلیون و پراید با قیمت ۱۰۳ تا ۱۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند. قیمت خودروهای دیگر نیز تفاوت چندانی با چند روز قبل ندارند.

نعمت الله کاشانی نسب در گفت‌وگو با اقتصاددان  در مورد وضعیت بازار خودرو اظهار داشت: بعید به نظر می‌رسد که قیمت خودرو کاهش یا افزایش خاصی داشته باشد اگر کسی نیاز به خرید خودرو دارد الان آن‌ زمان مناسبی است و باید خرید را انجام دهد. نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با تاکید بر این روزها بازار خودرو شکل یک بازار عادی به خود گرفته گفت: الان فقط مصرف کننده واقعی در بازار است و دیگر جذابیتی برای دلالان وجود ندارد. دیگر به این شکل نیست که بتوانند خودرو را بخرند، نگه دارند و گران‌تر بفروشند.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....