تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 19:31
کد خبر : 146431

بازدید شی جین پینگ از روند احیا و بازسازی پس از فاجعه در پکن و هه بی

بازدید شی جین پینگ از روند احیا و بازسازی پس از فاجعه در پکن و هه بی

وی افزود: ما باید همیشه به رویکرد مردم محوری پایبند باشیم، حقیقت جویی و عمل گرایی، برنامه ریزی علمی و ساماندهی منطقی را رعایت و نقاط ضعف را جبران کنیم، روند بهبود سیستم‌های مهندسی و سیستم‌های مدیریت اضطراری را توسعه بخشیم و قابلیت‌های پیشگیری از بلایا، کاهش بلایا و امدادرسانی را پیوسته ارتقاء دهیم. رئیس

وی افزود: ما باید همیشه به رویکرد مردم محوری پایبند باشیم، حقیقت جویی و عمل گرایی، برنامه ریزی علمی و ساماندهی منطقی را رعایت و نقاط ضعف را جبران کنیم، روند بهبود سیستم‌های مهندسی و سیستم‌های مدیریت اضطراری را توسعه بخشیم و قابلیت‌های پیشگیری از بلایا، کاهش بلایا و امدادرسانی را پیوسته ارتقاء دهیم.

رئیس جمهور شی جین پینگ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ از مدرسه ای که در فصل سیل به عنوان سرپناه و محل اقامت موقت نیروهای امدادی و کنترل بلایا در منطقه من تائو گئو در پکن عمل می کرد، بازدید به عمل آورد.

IMG 7964 اقتصاددان نوشته

△رئیس جمهور شی جین پینگ به اعضای خانواده کسانی که برای ارایه خدمات عمومی هنگام سیل جان خود را فدا کردند، تسلیت گفت و به نمایندگان کسانی که در پیشگیری از سیل و امدادرسانی به بلایای طبیعی شرکت کردند، از جمله اعضای حزب مردمی و مقامات، آتش نشانان و اورژانس ادای احترام کرد.

IMG 7963 اقتصاددان نوشته

△رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ با روستاییان دهکده شوی یوجو در منطقه من تائوگو در پکن گفت و گو می کند.

IMG 7962 اقتصاددان نوشته

△رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ با روستاییان دهکده شویوجو در منطقه من تائوگو در پکن گفت و گو می کند.

IMG 7961 اقتصاددان نوشته

△رئیس جمهور شی جین پینگ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳، از خانه روستایی لی منگ بازدید کرد در مورد آسیب های وارد آمده به خانه، هزینه های تعمیر، شرایط گرمایش و موارد دیگر در روستای شو یوجو در منطقه من تائو گو در پکن سوال کرد.

IMG 7960 اقتصاددان نوشته

△رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ از داروخانه ای در یک محله مسکونی شهری در شهر زاجو، در استان هه بی شمال چین بازدید کرد.

IMG 7959 اقتصاددان نوشته

△رئیس جمهور شی جین پینگ، روز جمعه از یک فروشگاه مواد غذایی در یک محله مسکونی شهری در شهرزاجو، استان هه بی شمال چین، بازدید کرد.

IMG 7958 اقتصاددان نوشته

△رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳، از خانه دونگ کایینگ بازدید کرد و احوالات ساکنان یک مجتمع مسکونی شهری در شهر زاجو، استان هه بی شمال چین را جویا شد.

IMG 7957 اقتصاددان نوشته

△رئیس جمهور شی جین پینگ، روز جمعه با ساکنان یک مجتمع مسکونی شهری در شهر زاجو ، استان هه بی شمال چین، گفت و گو کرد.

IMG 7956 اقتصاددان نوشته

△رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ با ساکنان یک مجتمع مسکونی شهری در شهر زاجو، استان هه بی شمال چین، گفت و گو کرد.

IMG 7955 اقتصاددان نوشته

△رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر از یک سایت ساخت و ساز برای بازسازی خانه در روستای وان چوان جانگ در شهر زاجو، در استان هه بی شمال چین بازدید کرد.

IMG 7954 1 اقتصاددان نوشته

△رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر از یک سایت ساخت و ساز برای بازسازی خانه در روستای وان چوان جانگ در شهر زاجو، در استان هه بی شمال چین بازدید کرد.

IMG 7953 اقتصاددان نوشته

△رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ با روستاییان دهکده وان چوان جانگ در شهر زاجو، استان هه بی در شمال چین گفت و گو کرد.

IMG 7952 اقتصاددان نوشته

△رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر روند کاشت سبزیجات در زمین کشاورزی در دهکده وان چوان جانگ در شهر زاجو، استان هه بی در شمال چین را مشاهده کرد.

IMG 7951 اقتصاددان نوشته

△رئیس جمهور شی جین پینگ روز جمعه با نمایندگان کارگران ساختمانی پروژه کنترل سیل رودخانه های محلی و پرسنل پیشگیری از سیل و امدادرسانی در بلایا گفت و گوی صمیمانه داشت.

ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....