تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 15:20
کد خبر : 138958

این خودرو خوش قیمت در راه بازار خودرو

این خودرو خوش قیمت در راه بازار خودرو

استلانتیس اواخر سال جاری یک وسیله نقلیه بسیار مقرون به صرفه را روانه بازار خواهد کرد که همه افراد توانایی خرید آن را خواهند داشت. اقتصاددان: مدیر فناوری گروه خودروسازی استلانتیس گفت که این خودروساز قصد دارد باتری‌های خودروهای الکتریکی سبک‌تر تولید کند و وزن‌ را به نصف کاهش دهد تا پایداری را بهبود بخشد.

استلانتیس اواخر سال جاری یک وسیله نقلیه بسیار مقرون به صرفه را روانه بازار خواهد کرد که همه افراد توانایی خرید آن را خواهند داشت.

اقتصاددان: مدیر فناوری گروه خودروسازی استلانتیس گفت که این خودروساز قصد دارد باتری‌های خودروهای الکتریکی سبک‌تر تولید کند و وزن‌ را به نصف کاهش دهد تا پایداری را بهبود بخشد.

ند کوریک گفت که باتری‌های فعلی خودروهای برقی بیش از حد سنگین هستند و باعث می‌شوند خودروها با اهداف پایداری سازگار نباشند.

کوریک در تورین ایتالیا گفت: آنچه در ذهن دارم و هدف بسیار سختی برای گروه من تا سال ۲۰۳۰ است، تغییر وزن باتری به حداقل ۵۰ درصد باتری سبک‌تر است.

سومین خودروساز بزرگ جهان از نظر فروش، به عنوان بخشی از تلاش‌های بلندمدت خود برای بهبود باتری‌ها اعلام کرد که ۴۰ میلیون یورو (۴۳ میلیون دلار) در مرکز فناوری باتری شهر تورین ایتالیا خود سرمایه‌گذاری کرده است.

طبق گزارش رویترز، کوریک همچنین گفت که استلانتیس اواخر سال جاری یک وسیله نقلیه بسیار مقرون به صرفه را روانه بازار خواهد کرد که همه افراد توانایی خرید آن را خواهند داشت، البته به قیمت آن اشاره‌ای نکرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....