تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1399 - 16:46
کد خبر : 16834

اولویت کشاورزی تامین زنجیره تولید است

اولویت کشاورزی تامین زنجیره تولید است

به گزارش اقتصاددان :مهمترین اقدامی که قرار است تا پایان دولت انجام دهیم، تامین هسته های اولیه زنجیره تولید از مرغ لاین تا نهاده هایی زارعی و بذر های مورد نیاز نهاده های بخش کشاورزی است که تاکنون از خارج تامین می شده است. خاوازی وزیر جهاد کشاورزی گفت : ابتدای انقلاب میزان تولید محصولات

به گزارش اقتصاددان :مهمترین اقدامی که قرار است تا پایان دولت انجام دهیم، تامین هسته های اولیه زنجیره تولید از مرغ لاین تا نهاده هایی زارعی و بذر های مورد نیاز نهاده های بخش کشاورزی است که تاکنون از خارج تامین می شده است.

خاوازی وزیر جهاد کشاورزی گفت : ابتدای انقلاب میزان تولید محصولات کشاورزی ۲۷ میلیون تن بود و در سال ۹۲ به ۹۷ میلیون تن رسید امسال هم به ۱۰۵ میلیون تن رسیده است و تا پایان سال به تولید ۱۳۰ میلیون تن محصولات کشاورزی خواهیم رسید.

در بخش کشاورزی باید زنجیره های تامین شکل بگیرند که توزیع سود در داخل آن‌ها عادلانه است. در حالت عادی کشاورز سود کم می برد اما در زنجیره در کل مسیر کشاورز سود می برد.

در حال طراحی یک بسته حمایتی برای جبران کمبود و بیشبودِ محصولات زراعی هستیم.

خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در برنامه تیتر امشب بیان کرد :قیمت متعادل گوشت گوساله ۸۰ هزار تومان و گوسفندی ۹۰ هزار تومان برآورد می شود.برنامه ای داریم تا به زودی عرضه مستقیم دام و محصولات زراعی در یک بخشی از تهران انجام شود تا محصولات بدون واسطه به دست مصرف کننده برسد.

احیای مرغ لاین ایرانی شروع شده است و گوشت مرغ لاین ایرانی فروردین ۱۴۰۰ وارد بازار می شود.

به هیچ وجه کشت محصول تراریخته در کشور نداریم.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....