تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 16:09
کد خبر : 140302

انجماد قیمت دلار و درهم در بازار

انجماد قیمت دلار و درهم در بازار

قیمت دلار و سکه در بازار امروز سه شنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۲ در حالی نوسان محدوی را ثبت کرد که قیمت طلا و سکه مسیر کاهش را دنبال کرد. اقتصاددان: قیمت دلار در بازار امروز سه‌شنبه ۴ مهر در تهران نوسان محدودی را ثبت کرد. آن طور که معامله‌گران مدعی هستند هر برگ اسکناس آمریکایی

قیمت دلار و سکه در بازار امروز سه شنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۲ در حالی نوسان محدوی را ثبت کرد که قیمت طلا و سکه مسیر کاهش را دنبال کرد.

اقتصاددان: قیمت دلار در بازار امروز سه‌شنبه ۴ مهر در تهران نوسان محدودی را ثبت کرد. آن طور که معامله‌گران مدعی هستند هر برگ اسکناس آمریکایی در نیمه ظهر امروز در بازار فردوسی در حدود ۴۹ هزار و ۳۵۰ تومان معامله شد.

از سوی دیگر، نرخ دلار در هرات هم در مقایسه با روز قبل تقریباً ثابت بود و در حول‌وحوش ۴۹ هزار و ۳۵۰ تومان به فروش رسید. قیمت درهم هم برای چندمین روز متوالی در محدوده ۱۳ هزار و ۵۹۰ تومان راهی بازار شد.

معاملات دلار تهران در کانال ۴۹ هزار تومان زندانی شده است، پس از تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا هنوز خبرهای مثبت جدیدی از سفر تیم رئیس‌جمهور به نیویورک گزارش نشده است؛ ولی معامله‌گران در شمارش معکوس موعد بی‌غروب منتظر اخبار دقیق‌تر و کامل‌تری هستند که تکلیف بازار ارز را روشن‌تر کند.

امروز یک ادعای جدید در بین معامله‌گران دلار دست‌به‌دست می‌شد. امواج‌مدیا به نقل از منابع آگاه خود ادعا کرده که مجوز مذاکره مستقیم میان ایران و آمریکا صادر شده است و مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران اجازه ورود به گفت‌وگوهای مستقیم با ایالات متحده را دریافت کرده‌اند و علی باقری کنی، معاون وزیر خارجه آماده است تا هفته‌های آینده در عمان با برت مک‌بوک، هماهنگ‌کننده کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کند.

در بازار رسمی هم قیمت دلار امروز، سه‌شنبه چهارم مهر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به‌روز گذشته در سطح ۴۱ هزار و ۱۸۱ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز همانند دلار بدون تغییر نسبت به‌روز گذشته در سطح ۴۳ هزار و ۸۵۵ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۱۳ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به‌روز گذشته تغییری نداشته است. نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۴۳۷ تومان، ۳۹ هزار و ۸۶۸ تومان و ۱۰ هزار و ۱۹۴ تومان درج شده است.

در کنار بازار دلار، امروز طلا هم در سراشیبی افتاد. هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۶۵ درصدی به ۲,۳۰۶,۵۰۰ (دو میلیون و سیصد و شش هزار و پانصد) تومان رسید.

همچنین امروز قیمت سکه امامی با کاهش ۱۰۰ هزارتومانی بر روی ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر، هم قیمت سکه امامی و هم قیمت دلار به منطقه حمایتی حساسی برگشته‌اند و درصورتی‌که پای دلار بلغزد ممکن است شیب نزولی قیمت سکه هم تندتر شود.

تکنیکالیست‌ها می‌گویند محدوده ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، مرز روانی قیمت سکه است. آنها پیش‌ازاین یکی از شروط ریزش قیمت سکه را عقب‌نشینی سکه از مرز یاد شده عنوان کرده بودند. به عقیده آنها اگر در روز جاری سکه این مرز حمایتی را از دست دهد امکان افت تدریجی فلزگران بهای داخلی تا سطح ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجود دارد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....